Suso Weel

Mijn leerdoel was om meer inzicht te krijgen in de mogelijkheden van PowerBI, dat is tijdens deze training zeker aan bod gekomen en ik zou deze training dan ook aanraden aan anderen die graag de... Mijn leerdoel was om meer inzicht te krijgen in de mogelijkheden van PowerBI, dat is tijdens deze training zeker aan bod gekomen en ik zou deze training dan ook aanraden aan anderen die graag de basis van Power BI willen ontdekken.

Jacco Pruijssers

Leuke interactieve training. Jeroen is een zeer bekwame trainer die op een zeer fijne manier en interactief uitleg geeft. Let wel op dat op locatie Zwolle er geen losse beeldschermen zijn. Dit is... Leuke interactieve training. Jeroen is een zeer bekwame trainer die op een zeer fijne manier en interactief uitleg geeft. Let wel op dat op locatie Zwolle er geen losse beeldschermen zijn. Dit is wel een must voor deze training!

Gerard

Het was een goede cursus welke werd gegeven door een zeer deskundige, gedreven, aardige trainer.

Locatie is perfect gelegen naast NS-station Lunetten en naast de bushalte, tevens is er voldoende parkeerplek. We hadden een uitstekende trainer die ons goed begeleidde, zowel klassikaal als ook individueel. De trainer kon goed lesgeven op het niveau van de groep.

Deze training heb ik gevolgd omdat ik graag een introductie wilde van Power BI en mijn certificering wil behalen. Ik heb voor SignOn gekozen vanwege de goede reviews en ik zou deze training zeker... Deze training heb ik gevolgd omdat ik graag een introductie wilde van Power BI en mijn certificering wil behalen. Ik heb voor SignOn gekozen vanwege de goede reviews en ik zou deze training zeker aanbevelen!

Richi Chotkan

Voor deze training wilde ik graag leren om inzicht te krijgen in het zelf maken van rapportages. Dit is ook zeker aan bod gekomen tijdens de training en ik kan zelfstandig aan de slag!

Bas Janssen

De trainer gaf een heldere en duidelijke uitleg aan de hand van genoeg voorbeelden uit de praktijk. Hieruit heb ik zeker voldoende basiskennis opgedaan en zou ik deze training aanraden.

Corinne

Mijn leerdoel van deze training was om ervaring op te doen met Power-BI en om vervolgens mijn examen en certificaat te behalen. Na deze training voel ik me voldoende voorbereid voor het examen. Ik... Mijn leerdoel van deze training was om ervaring op te doen met Power-BI en om vervolgens mijn examen en certificaat te behalen. Na deze training voel ik me voldoende voorbereid voor het examen. Ik zou deze training aanraden!

Aanrader! Ik heb geleerd hoe ik het beste gebruik kan maken van Power BI voor het maken van rapportages. Ik heb eerdere trainingen ook gevolgd via SignOn, vandaar mijn keuze.

Fijne trainer, goede relatie met de praktijk, veel vragen vanuit de groep beantwoord en leuke discussies gevoerd. Wat kon we hebben volgens mij echt maar een klein tipje van de ijsberg behandeld in... Fijne trainer, goede relatie met de praktijk, veel vragen vanuit de groep beantwoord en leuke discussies gevoerd. Wat kon we hebben volgens mij echt maar een klein tipje van de ijsberg behandeld in de training, nog niet klaar voor examen.

Bas

Super leuke en goede wijze van overbrengen van de informatie/kennis. Goed onderbouwd met praktische voorbeelden. Ik heb nu inzicht en kennis in datamanagement en de toepasbaarheid/gebruik ervan. Ik... Super leuke en goede wijze van overbrengen van de informatie/kennis. Goed onderbouwd met praktische voorbeelden. Ik heb nu inzicht en kennis in datamanagement en de toepasbaarheid/gebruik ervan. Ik zou deze training aanraden!