Stichting "de Roerparel"

Zeer goed en prettige mederwerkers welke netjes en discreet werken. Neemt veel tijd om uit te leggen hoe de geplaatste materialen werken en welke mogelijkheden er zijn. Prima service, een aanrader... Zeer goed en prettige mederwerkers welke netjes en discreet werken. Neemt veel tijd om uit te leggen hoe de geplaatste materialen werken en welke mogelijkheden er zijn. Prima service, een aanrader als je een echte vakman zoekt. Absoluut een specialist op zijn gebied !

Wim Loendersloot

Na deskundig advies van Pascal werd bij ons een nieuw Wifi systeem geïnstalleerd. Sinds 1,5 jaar zijn wij client en hebben inmiddels ervaren dat Pascal een zeer deskundig, vriendelijk,... Na deskundig advies van Pascal werd bij ons een nieuw Wifi systeem geïnstalleerd. Sinds 1,5 jaar zijn wij client en hebben inmiddels ervaren dat Pascal een zeer deskundig, vriendelijk, oplossingsgericht persoon is.

Ilse

Vooraf prettig email contact gehad. Thuis de werkzaamheden besproken en offerte werd spoedig opgemaakt. Werkzaamheden zeer goed uitgevoerd. Netjes gewerkt en Pascal is een prettige en zeer... Vooraf prettig email contact gehad. Thuis de werkzaamheden besproken en offerte werd spoedig opgemaakt. Werkzaamheden zeer goed uitgevoerd. Netjes gewerkt en Pascal is een prettige en zeer professionele vakman.

Eric Doddema

Fijn geholpen en zeer naar tevredenheid, toppie

E.K.M. van de Beek

TOP

Theo Quaedvlieg / PLUS Quaedvlieg

Van slechte wifi naar optimale wifi met een TOP bedrijf, waar afspraak nog afspraak is

Oliver

Grote deskundigheid. Snelle dienstverlening. Makkelijk bereikbaar. Klantgerichte houding. Top bedrijf!

Verstraeten meijel.

Mooi bedrijf leuk jongens waren zeer behulpzaam top

Mirjam Meesen

Ik heb eindelijk goede WIFI door heel mijn huis na jarenlang getobd te hebben. Kan het nog steeds niet geloven dat het overal goed werkt! Ik had het jaren eerder moeten doen. Afspraken steeds... Ik heb eindelijk goede WIFI door heel mijn huis na jarenlang getobd te hebben. Kan het nog steeds niet geloven dat het overal goed werkt! Ik had het jaren eerder moeten doen. Afspraken steeds goed nagekomen.