Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Sarah Bellinkx

Zeer uitgebreid assortiment aan materialen voor een lage prijs. Snelle levering naar België, echt top!

Zeer snelle verzending

M.

Frederic Van Hauwaert

Voor een eerste ervaring ben ik meer dan tevreden. Ik hoop nog vaak bestellingen te kunnen plaatsen bij Soap Queen.

Het aanbod is zeer uitgebreid en toch zeer klantgericht (speciale producten hoeven niet per se in bulk aangekocht te worden, wat toch niet altijd even evident is). De site was daarnaast bijzonder... Het aanbod is zeer uitgebreid en toch zeer klantgericht (speciale producten hoeven niet per se in bulk aangekocht te worden, wat toch niet altijd even evident is). De site was daarnaast bijzonder gebruiksvriendelijk.

Whitney Huybrechts

Ik heb een heel fijne eerste ervaring gehad.
Alle producten die ik zocht, heb ik meteen gevonden.

Bij elk product staat er voldoende informatie over de inhoud en weet je waar het voornamelijk voor dient.
Foto's: vind ik vrij belangrijk zodat ik niet blind koop'

Marja Willekes

Goede website waar ik van alles kan vinden!

Alles netjes verpakt

Debbie Loos

Zeer groot aanbod aan spullen, relatief snelle levering. Helaas in een aantal producten zoals sheaboter en cacaoboter een stuk duurder tov andere online winkels en geen harde plastic mallen voor... Zeer groot aanbod aan spullen, relatief snelle levering. Helaas in een aantal producten zoals sheaboter en cacaoboter een stuk duurder tov andere online winkels en geen harde plastic mallen voor bruisballen dus die heb ik ergens anders gekocht. Verder prima! Tevreden.

Levering. Ruim aanbod.

C. Karabas

J.E. Snoek

Snelle levering, overzichtelijke website!

Duidelijke informatie op de website. Goede en snelle levering.

Charlotte

Ruime keuze aan producten om uw eigen anti-allergene cosmetica en zeep te maken. Heel handig als je een allergie hebt voor parfum en parabenen.

De Vlieger Carla

Ik ben heel tevreden, en kreeg mijn producten snel geleverd.

Het is aangenaam dat je kan volgen wat er met je bestelling gebeurd