Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

MJ Doeland

Goede service. Snelle levering. Aankoop goed verpakt.

XAVIER SLEECKX

Goed en overzichtelijk

goede EN OVERZICHTELIJKE WEBSITE

Erik van Gangelen

Goed en proactief!

Arlene Schrier

Zeker de moeite waard om nog eens te bestellen. Leuk dat je dan korting krijgt.
Had het fijner gevonden dat dit automatisch zou gaan i.p.v. een code in te vullen.

Dat de producten betaalbaar zijn en Europees goedgekeurd.

Karine Van Acker

Snelle en verzorgde levering.

Van de Sande Jo

Ik heb voor de eerste keer besteld en ben heel tevreden over alles , ze hebben me opgebelt , vriendelijke uitleg gekregen over een produkt dat er niet meer was , de dag erna stond alles al bij mij... Ik heb voor de eerste keer besteld en ben heel tevreden over alles , ze hebben me opgebelt , vriendelijke uitleg gekregen over een produkt dat er niet meer was , de dag erna stond alles al bij mij thuis

Vriendelijke medewerkers , heel zeldzaam tegenwoordig

Adtariya

Prima bedrijf. Netjes verpakt. Maar lrvering was erg laat en dat is niet van deze tijd. Werkt met GLS samen en die hebben een dubieuze reputatie en keveren niet in het weekend. Hield mijn hart vast.... Prima bedrijf. Netjes verpakt. Maar lrvering was erg laat en dat is niet van deze tijd. Werkt met GLS samen en die hebben een dubieuze reputatie en keveren niet in het weekend. Hield mijn hart vast. Ging gelukkig goed.

Scherp geprijst

Ellen-Joyce Beek

Prima en snelle service

Eline Bomans

Fijne online winkel met alle benodigdheden om zeep te maken. Uitgebreid aanbod aan een goede prijs. Bovendien werd alles snel geleverd!

Uitgebreide keuze

jutta

Aangenaam; zal zeker terugkeren!

Producten goed te vinden dankzij de efficiente onderverdelingen.
Veel bruikbare extra info wat handig is voor een leek.