Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

F N A C B

Ik maak graag zeep als hobby, reeds kreeg ik veel verzoeken van familie en vrienden om geur zeepjes te maken als bedankje voor iedere gelegenheid.
Ik heb op veel plaatsen glycerine zeep...
Ik heb op veel plaatsen glycerine zeep besteld, maar enkel de zeep van SOAPQUEEN was de zeep waar ik op zoek was.

ZEER SNEL
SUPER VRIENDELIJK
UITSTEKENDE COMUNICATIE

Mandy van Vulpen

Goede levering, vriendelijke medewerkster, goede producten

1 artikel was niet meer leverbaar bleek na bestelling, na contact gehad te hebben is het verrekend, maar ondanks dat ik toen onder het bedrag van gratis verzenden uitkwam werden er toch geen... 1 artikel was niet meer leverbaar bleek na bestelling, na contact gehad te hebben is het verrekend, maar ondanks dat ik toen onder het bedrag van gratis verzenden uitkwam werden er toch geen verzendkosten gerekend

De oude schuur

Snelle levering, goede producten.

groot aanbod, snelle levering

Sarah

Ik ben zeer tevreden !
Alles was heel goed verpakt .
De kleurstoffen zitten in potjes . Wat echt handig is . Ik ga zeker nog bestellingen plaatsen .

Veel keuze !

andy vereycken

Dit is een zeer fijne webshop. Alles is heel duidelijk georganiseerd, ik kon alles makkelijk vinden. De producten die ik besteld heb zijn van uitstekende kwaliteit,

Grote aanbod

I. Reuterink

Snelle leveringen.
Goede producten erg fijn in gebruik!

Duidelijke informatie.
Ruim assortiment.
Mooie prijzen!

Susanne Akkerhuis

Snelle levering, goede kwaliteit!

Goede kwaliteit olie, boters, en andere producten om zeep te maken.
Ik ben een tevreden klant.

Albracht

Goede site. Grote hoeveelheden, kleine prijs! Top!

Communicatie is zeer goed

Karin Groot

Ik bestel al jaren tot volle tevredenheid bij De Online Zeepwinkel. Het laatste jaar is het niet van zeepmaken gekomen en dus heb ik het afgelopen jaar niets besteld, maar dat heeft niets met de... Ik bestel al jaren tot volle tevredenheid bij De Online Zeepwinkel. Het laatste jaar is het niet van zeepmaken gekomen en dus heb ik het afgelopen jaar niets besteld, maar dat heeft niets met de winkel te maken. Ik hoop nog jaren bij de winkel te bestellen

Ik heb al vaker bij Soap Queen/Online Zeepwinkel besteld en altijd tot volle tevredenheid. Ook het produkt van de week vind ik een superleuke actie; soms komt het net zo uit dat datgene dat je wilt... Ik heb al vaker bij Soap Queen/Online Zeepwinkel besteld en altijd tot volle tevredenheid. Ook het produkt van de week vind ik een superleuke actie; soms komt het net zo uit dat datgene dat je wilt bestellen produkt van de week is. Ja, fijne webshop :)