Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Kubra

Normaal haal ik paketten van 6 kilo zeep ben ik altijd heel tevreden mee geweest. Deze keer heb ik 2 keer 11,5 gehaald maar minder tevreden. Doos is niet goed ingepakt waardoor alles bijna kapot is... Normaal haal ik paketten van 6 kilo zeep ben ik altijd heel tevreden mee geweest. Deze keer heb ik 2 keer 11,5 gehaald maar minder tevreden. Doos is niet goed ingepakt waardoor alles bijna kapot is gegaan of de bezorgers hebben heel helemaal niet voorzichtig gedaan ondanks er breekbaar op staat. Bijna 15 pakketjes zeep die gewoon kapot zijn en paar daarvan vies geworden zijn.

De souza

Goed. Snel. Professioneel.

Bouwmeester

Zeer goede ervaring.

Bob Tomanovic

De service is uitstekend.

Wat de verkoop van de bestaande artikelen betreft - snel en doeltreffend.

Josien's Geurboetiek

De eerste keer op de website was het voor mij nog even zoeken hoe alles werkte en waar ik precies de producten kon vinden en hoe ik deze moest bestellen. Na de eerste keer klikte ik al wat... De eerste keer op de website was het voor mij nog even zoeken hoe alles werkte en waar ik precies de producten kon vinden en hoe ik deze moest bestellen. Na de eerste keer klikte ik al wat makkelijker over de website heen. Over het algemeen ben ik tevreden over de ervaring met dit bedrijf, de levering zou nog sneller kunnen maar wanneer je als klant op tijd besteld hoeft dit geen probleem te vormen.

Milk and magica

Best OK, gevonden via google

C. Wolfkamp

Goed bedrijf met veel keuze aan producten. En een goede prijs/kwaliteit verhouding.

nee