Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Wyke

Heel tevreden met mijn bestelling en de super snelle levering. Maar jullie website heeft echt een flinke update nodig! De menu's zijn onhandig, de layout ziet er niet netjes uit en de foto's kunnen... Heel tevreden met mijn bestelling en de super snelle levering. Maar jullie website heeft echt een flinke update nodig! De menu's zijn onhandig, de layout ziet er niet netjes uit en de foto's kunnen beter.

Van geelen

Goede producten tegen scherpe prijs

Goede producten tegen scherpe prijs

Raby Malki

Top bedrijf dat mee denkt en werkt. Order worden snel klaar gemaakt en opgestuurd. Kwaliteit van producten is erg hoog en prijzen zijn acceptabel. Kortom, top!

Het meedenken en informatie voorziening is top! Afspraken worden na gekomen

Daniëlla Mudde

Zeer tevreden

Goede kwaliteit

GCN van der Reijden

Sinds een paar jaar bestel ik nu mijn materialen voor het maken van zeepjes en geurwaxjes bij de soapqueen en mijn ervaringen met dit bedrijf zijn zeer goed.

zeer snelle afwerking van de order en bevestiging dat het goed is binnengekomen. Wat niet leverbaar is wordt over gebeld en nageleverd.

Jolanda van Os/ De Barones

Ben zeer tevreden over dit bedrijf.( dit was mijn eerste bestelling)

Boris

Bijzonder geslaagd kinderfeest dankzij de verjaardagsdoos. Ruime keuze, goede kwaliteit producten en snel geleverd. Ga hier zeker meer bestellen!

Celia Gunawan

Good!

Fast!

Rian van den bogerd

Voor de eerste keer iets besteld. Duidelijke webshop. Snelle, uitstekende levering! Mijn complimenten!

Renate Rumling

Snelle levering en fijne producten