Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Mariska

Heel tevreden. Snelle en correcte levering. Heb de producten ondertussen uitgeprobeerd en het ging perfect!

Keurig verpakt en snel geleverd.

Nathalie Noppe

Zeer snelle levering, super vriendelijke mensen en geweldige service. Website vind ik persoonlijk niet zo handig

den Brave

De bestellingen zijn snel in huis...helemaal top

Goede en duidelijke informatie over de producten

Astrid

Mijn eerste bestelling. Netjes verpakt en correct geleverd.

Bestelling was netjes en goed verpakt.

R. Scholten-Burgers

Als je iets niet snapt en je mailt geven ze heel snel een goed antwoord terug

Snelle en goede service

Laura

Leuke producten met volledig informatie over wat erin staat, en met snelle aflevering.

Duidelijk informatie over producten, en ideen voor gebruik en links naar recepten. Goed voor beginners. Leuke aanbod met natuurlijke ingredienten, belangrijk voor mij.

Anita

Deze keer snelle levering!Alles altijd goed verpakt!

Wing

Snelle bezorging, goed ingepakte producten en heldere website.

Duidelijke informatie bij elk product en of het "eetbaar" is, wel zo veilig.

Lauwers Ann

Ik had over zeep zelf maken gelezen op facebook. Heb daarna gevraagd aan die persoon waar zij haar spulletjes bestelde en heb dan dadelijk een pakketje gietzeep, 2 mallen en 2 geurtjes besteld om... Ik had over zeep zelf maken gelezen op facebook. Heb daarna gevraagd aan die persoon waar zij haar spulletjes bestelde en heb dan dadelijk een pakketje gietzeep, 2 mallen en 2 geurtjes besteld om het zelf ook eens te proberen. Ik ben er heel blij mee. De service om het te bestellen was heel goed, ook de feedback die je kreeg bij vragen. En de levering was ook uitermate uitstekend. Woensdag of donderdag besteld en zaterdag was het al geleverd. Echt wel heel tof om zo vlug je spulletjes in huis te hebben.

Snelle levering en heel correct ook met het antwoorden op je vragen.

Ingrid M

Een paar producten besteld. Snel en in goede staat geleverd.

Veel en duidelijke informatie over de producten en snelle levering