Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Linda Verkade

Zeer netjes en zeer behulpzaam. Kwaliteit ook zeer goed. Bestel hier graag mijn spullen.

Zeer deskundig, behulpzaam, kwaliteit

Grune

Het wordt altijd snel verwerkt en verzonden. Komt altijd goed verpakt aan. Nooit problemen gehad met een bestelling noch met een van de producten. Fijn dat het netjes beschreven staat wat er... Het wordt altijd snel verwerkt en verzonden. Komt altijd goed verpakt aan. Nooit problemen gehad met een bestelling noch met een van de producten. Fijn dat het netjes beschreven staat wat er allemaal in elk product zit.
Mijn voornamelijke reden om bij u te bestellen is omdat ik zo min mogelijk chemicalien wil gebruiken in het huishouden. Met uw basisproducten kan dat heel makkelijk.

De puurheid van de producten en de duidelijke beschrijvingen bij elk product, zodat het makkelijk is om te zoeken wat ik nodig heb.

Bureau de Wit

Snel, klant vriendelijk

Koch

Eind augustus 2015 deden wij een bestelling voor diverse ingrediënten. de afwerking is goed verlopen. het was de eerste keer dat wij een bestelling deden.

direct na de bestelling bleek dat een van de bestelde ingrediënten absoluut niet passend was (een hulpstof) bij het project. Zonder getrek en gedoe is de bestelling aangepast en is ook snel tot... direct na de bestelling bleek dat een van de bestelde ingrediënten absoluut niet passend was (een hulpstof) bij het project. Zonder getrek en gedoe is de bestelling aangepast en is ook snel tot terugbetaling overgegaan.

Brigitte Tegels

Na bestelling zijn de producten snel en in goede staat geleverd

Loermans

Ij heb eerst info gevraagd over bepaalde producten en heb ook een reactie ontvangen. De producten waren netjes verpakt en ik zal jullie zeker aan bevelen

Alles is soepel verlopen

Ina de Bruin

Snelle levering. Goede producten

Janneke's Zeepjes

Is prima, ik kon er alles vinden wat ik nodig had.

Elise Obdam

Goede ervaring. Snelle levering, waarvan alles compleet was.

Sabine

Lekker veel keus en de starterspakketten zijn ideaal als je eens iets nieuws wilt proberen. Ik ben erg blij met deze site :)