Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Ilonka Verhelst

Geachte Directie en medewerkers van SoapQueen de online winkel,
Kan niet anders zeggen.....dat ik zeer tevreden ben over jullie service verzending en producten !
Met vr.gr., Ilonka...

om hun...
Geachte directie en medewerkers van SoapQueen, de online zeepwinkel,
....Het mooie van jullie web shop is :
.....dat amateurs / hobbyisten de mogelijkheid worden geboden,
om hun talenten naar hartenlust te kunnen ontplooien met jullie eerlijke grondstoffen,
voor een prachtig en doeltreffend resultaat......!
Met vr.gr., Ilonka Verhelst ( een blije hobbyist )
Fluitersweg 32 in Wenum-Wiesel

Sabine

Goede producten en snelle levering!

Product goed, bestelgemak en levertijd slecht/ matig

Product was prima, kinderfeestje zeep maken was een groot succes!

Reactie SoapQueen Europe:

Mevrouw M. Ambagtsheer geeft hier naar onze maatstaven onterecht een onvoldoende op de snelheid levering.
Volgens de koopovereenkomst van deze bestelling werd er overeen gekomen binnen 3 tot 6 werkdagen te leveren.
Deze order werd geplaatst op zaterdag 08-08-15 en volgende werkdag op maandag 10-08-15, samen met een vijftigtal in het weekend geplaatste orders administratief in behandeling genomen. De 1e werkdag op dinsdag 11-08-15 verwerkt en vers op maat opgevuld in ons unieke vers-opvulatelier en op maat samengesteld, verpakt en verzonden. Op de 2e werkdag na bestelling op woensdag 12-08-15 werd het pakket reeds geleverd om 14:32.
Dit is ruim binnen de gemaakte afspraak. De klant had de mogelijkheid om nog sneller te laten leveren. Dit kan men zelf aangeven bij stap 1 van 4 in de bestelmodule. Van deze handige optie werd echter geen gebruik van gemaakt.
Om alle orders (dus ook de orders die minder haast hebben) standaard sneller te leveren zouden de prijzen met 30% verhoogd moeten worden. Om een onklopbare prijs/kwaliteit te blijven bieden, kiest SoapQueen er voor de klant zelf te laten kiezen hoe snel deze geleverd krijgt.
In 99,9% van de gevallen levert SoapQueen binnen het afgesproken termijn. Indien het overeengekomen termijn niet haalbaar is, wordt er altijd contact opgenomen met de klant.

Irene Ekunkan

Voor herhaling vatbaar, zeker tevreden

leuk dat je onverwachts korting krijgt voor een vervolgaankoop en dat de bon ook nog een tijdje geldig is

Elvi

Heel goede ervaring

Super

Amy bender

Geweldig!

Goede qualitijd producten en goede service

Pascale Schouten

Jammer genoeg niet alles op voorraad wat ik wou hebben, maar zeer snelle levering!

Ellis

Duidelijk, goede afwikkeling. Kan wel iets sneller.

Zeynep

Leuke spullen om te kopen

Alles stond duidelijk op de site

C.

Goede service, netjes verpakt van de levering