Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Joyce

Ik heb soja wax, molds en geuren besteld om zelf geur wax te maken.

Charlotte

Ik vind het geweldige producten! Heel fijn, aardige mensen, goede kwaliteit en snelle levering! Al kan de site wel wat prettiger. Het zou fijn zijn als je op de pagina blijft waar je bent wanneer je... Ik vind het geweldige producten! Heel fijn, aardige mensen, goede kwaliteit en snelle levering! Al kan de site wel wat prettiger. Het zou fijn zijn als je op de pagina blijft waar je bent wanneer je iets in je winkelmandje doet. Dan wordt je niet de hele tijd naar je lijst met bestellingen gestuurd en hoef je dus ook niet op 'back' te drukken. Ik zou het dus prettiger vinden als je product automatisch naar je winkelmandje gaat en alleen wanneer ik het wil, naar mijn bestellijst ga.

Reactie SoapQueen Europe:

De aangegeven functie om niet telkens naar de winkelwagen te gaan is sinds kort mogelijk gemaakt door Mijnwebwinkel.nl en in week 33 door SoapQueen toegepast.

Salon Marian" Gijzen

Alle lof!!!

Persoonlijke benadering als je vragen heb, gelijk antwoord

Nathalie Ribbers

Pas 1 keer besteld, dus moeilijk te beoordelen. Soapqueen is me aangeraden door iemand anders, dus tevreden klanten!

Van dongen

Ik had diverse grondstoffen voor zeep/creme en soapqueen zeepjes gekocht. Ben dik tevreden!

Rita Keijer

Goede ervaring ga zo door

Goed bedrijf

Rattery Dommi's Domein

Heel goede ervaringen met jullie bedrijf. We zijn maar een kleine klant omdat onze zeepjes in de giftshop slechts een bijproduct zijn en kunnen dus, tot nu toe, geen gebruik maken van de extra... Heel goede ervaringen met jullie bedrijf. We zijn maar een kleine klant omdat onze zeepjes in de giftshop slechts een bijproduct zijn en kunnen dus, tot nu toe, geen gebruik maken van de extra vaste klantenkorting. Jammer, maar heel begrijpelijk, eens in de twee jaar vijf dozen gietzeep, schiet voor jullie ook niet op.
Complimenten voor de web site, die goed overzichtelijk is. Bij de laatste bestelling was het jammer dat het afronden vertraging op liep. Jullie signaleerden het probleem ook al zelf, met feedback naar de klanten toe. Met geen mogelijkheid kreeg ik de bestelling gedaan en zocht eerst het probleem bij mijzelf: wat deed ik verkeerd? Een dag later nog maar eens een poging gewaagd en toen werkte het weer perfect. Goed idee om de eventueel benadeelde klanten een excuus mailtje te sturen, wel zo aardig.
Leveringen zijn goedverzorgd en snel geleverd. Prima.

Met vriendelijke groet

Lydia van Geffen- van der Wansem
Rattery Dommi's Domein

www.ratterydommisdomein.nl

munters

Eerste keer hier iets besteld

produkt is zoals verwacht

J Durtler

Op zoek naar kleine flesjes met druppeldop kwam ik op deze site.

leuke site!