Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Yesil Bodycare

F. Luchsinger

Snelle service en alles ziet er prachtig uit. Vaak leuke aanbiedingen.

MB van Duuren

Erg goede ervaring van enkele jaren bestellen

Snelle levering, goed verpakt en geëtiketteerd met eerlijke omschrijving van de producten

Marianne van der Looij Tillieu

Marianne van der Looij Tillieu is zeer tevreden over Soapy queen

Ja, ik krijg zeer goede uitleg over alles en op korte termijn antwoord op mijn vragen!

Kooijman-Kreatief

Goede ervaring met het bedrijf.
Snel antwoord op vragen, telefonisch goed te bereiken, bestellingen altijd in orde.

Zeer klantvriendelijk!

Monique vos/lanique bodycare

Ik bestel al jaren hun producten voor het maken van zeepkettingen, daarna ben ik melts gaan maken en nu heb ik bij hun de klei gekocht om een ontgiftingskuur te gaan doen. Ze verrassen me steeds... Ik bestel al jaren hun producten voor het maken van zeepkettingen, daarna ben ik melts gaan maken en nu heb ik bij hun de klei gekocht om een ontgiftingskuur te gaan doen. Ze verrassen me steeds weer met nieuwe producten en lopen vooruit op de trends en dat vind ik erg leuk van de Soapqueen.

Ze gaan met de trends mee en daarbij zijn ze naast hun enorme keus ook concurrerend met hun prijzen

desiree

Netjes ingepakt duidelijk uitleg op papier

Laurie Weidema

Hoewel de website er wat ouderwets uitziet vond ik het een goede online ervaring. Wat verwarrend dat je plots met Soapqueen te maken hebt. Dat kan de betrouwbaarheid aantasten. Maar alles is netjes... Hoewel de website er wat ouderwets uitziet vond ik het een goede online ervaring. Wat verwarrend dat je plots met Soapqueen te maken hebt. Dat kan de betrouwbaarheid aantasten. Maar alles is netjes en goed verlopen en ik had snel mijn producten.

Groot aanbod en het is fijn dat je verschillende hoeveelheden kan kiezen. De informatie van de producten is ook goed.

Merlijn Dijkman

Heel vriendelijke goede service, snelle levering , hulpvaardig personeel,
ben zeer tevreden

in t geheel supergoede zaak

fransen a

Prima.