Goede, snelle service

Zahra

Goede service

Sterke punten / Stärken

geen idee, mijn kinderen hebben gekeken, ik heb alleen bestelling geplaatst!!

Gout

Board dat op de site stond bleek toch niet voorradig te zijn. Ander (duurder model) uitgezocht zonder bijbetalen. En precies een dag later in huis.

Ivm met een uitverkocht product zijn ze me tegemoet gekomen met een duurder alternatief waardoor ik toch 2 blije kindjes had !!

Nee

Het heeft een hele tijd geduurd voordat het bestelformulier ingevuld was. Erg onhandig! Wat mij opviel was, dat ik zomaar een artikel op de bestellijst vond, dat niet door mij besteld werd. Ik heb... Het heeft een hele tijd geduurd voordat het bestelformulier ingevuld was. Erg onhandig! Wat mij opviel was, dat ik zomaar een artikel op de bestellijst vond, dat niet door mij besteld werd. Ik heb dat artikel wel weg kunnen halen, maar toch..........

Reactie Streetsurfshop:

Wat jammer dat je niet geheel tevreden bent over onze site. Zoals reeds per mail aangegeven werkt onze nieuwe site www.streetsurfshop.eu stukken beter.
Wat betreft het ongewenste artikel op de...
Wat betreft het ongewenste artikel op de bestellijst wil ik benadrukken dat wij in geen enkel geval ongevraagd artikelen toevoegen. Het kan dus alleen zo zijn dat dit artikel per ongeluk door jullie is toegevoegd, of nog in het winkelmandje stond van een vorig bezoek aan de site!
Bedankt voor de feedback!

Evelien

Prima ervaring!

Sterke punten / Stärken

Goede service! telefonisch goed geholpen om het kado voor mijn zoon de volgende dag in huis te hebben.

Levi Tanorie

Ik heb een longboard gekocht alles ging goed met verzenden en betalen enz.

bones lagers