Een artikel niet voorradig, wel klantvriendelijk, maar bij levering iets vergeten te leveren .

Esther

Ik heb een stuntstep voor onze zoon besteld en daar was met de bestelling iets misgegaan, doordat ik met een Ipad de bestelling had gedaan. Dat was in het weekend. Ik heb maandag gelijk gebeld en... Ik heb een stuntstep voor onze zoon besteld en daar was met de bestelling iets misgegaan, doordat ik met een Ipad de bestelling had gedaan. Dat was in het weekend. Ik heb maandag gelijk gebeld en werd super netjes te woord gestaan en nadat ik de bestelling opnieuw had gedaan en de overboeking die ik in het weekend al gedaan had, zichtbaar was voor de medewerker, is de step dezelfde dag nog verstuurd en geleverd. Top geregeld en onze zoon erg blij!
Gelijk wel doorgegeven dat het mobiele nummer op de site niet klopte ;-)

Geen idee

Prima service,
ik kon alleen niet bekijken hoe laat mijn pakketje gebracht werd (geen track and trace).

Reactie Streetsurfshop:

Dat is opmerkelijk, we versturen namelijk wel track&trace informatie! Misschien bij de ongewenste mail?...

Wendela van buuren

Super snel en goede service.

Nieuwenhuizen

Zeer goede service

Snelle levering van topproducten! En veel keus

Sterke punten / Stärken

Geweldig board gekocht, tevreden met alles.

Nein

Sandra Eigenhuijsen

Wij hebben een stuntstep gekocht en waren verrast door de leveringssnelheid. Super

Goede ervaring, had moeite met bestelling via de Ipad, maar daar was voor gewaarschuwd. Aan te raden dit toch zo snel mogelijk op te lossen.

nee