Arjan van batenburg

Website werkt niet vlekkeloos maar werd telefonich prima geholpen, zal echter niet zo snel meer bestellen aangezien jullie dpd als vervierder gebruiken , verschrikkelijk.... Als jullie postnl ook... Website werkt niet vlekkeloos maar werd telefonich prima geholpen, zal echter niet zo snel meer bestellen aangezien jullie dpd als vervierder gebruiken , verschrikkelijk.... Als jullie postnl ook gaan gebruiken dan benbik weer van de partij

Mike Jagerman

Informatie was een beetje inconsistent (het ene product had wel veel informatie en bij het andere product ging het weer totaal ergens anders over...)
Vreemde waarschuwingen bij het...
Vreemde waarschuwingen bij het uitchecken, of ik niet liever bij een andere site wilde uitchecken want het ging soms weleens mis. Dat begrijp ik dan niet, loop geen onnodig risico en maak gelijk een redirect.
Snelle levering. Helaas wel 6 euro betaald voor een pakketje, voor 8 kogellagers was dat een beetje onnodig.
Andere kogellagers gekregen dan besteld.
Ik zou hier niet snel nog eens bestellen, maar aan het eind van het verhaal heb ik toch 8 kogellagers snel binnengekregen en ze zijn tot nu toe prima.

Goed geholpen en goed advies gekregen

Sterke punten / Stärken

Er staat zoiets - als het niet werkt, kunt u naar EU website..... De NL website werkte niet bij me dus ik moest naar EU website. Ik moest doen precies als wat op de NL website staat.
Er staat zoiets - als het niet werkt, kunt u naar EU website.....
Jullie kunnen mensen die NL website bezoeken direct/meteen naar EU website laten gaan, toch?

Reactie Streetsurfshop:

Dat is voor de toekomst ook zeker de bedoeling! Op dit moment wordt de NL website beter gevonden op google en kunnen we dus nog niet helemaal over.

Overzichtelijke site, snelle levering