Zondag besteld, dinsdag in huis

Zeer klantvriendelijk en snelle afwikkeling van bestelling die in eerste instantie niet op voorraad was maar nog op tijd vanuit Duitsland is geleverd.

Prima produkt en service

Goede ervaring, snelle levering, lichte beschadigingen aan de bestelde sliding gloves.
en de informatie bij longboards mag iets uitgebreider.

Crash pants :)

Via beslist.nl gezocht naar een mini skate park en bij jullie meerdere keuzes gevonden, voor een goede prijs. Enige nadeel was dat er niet gekozen kon worden voor een fiets of een skateboard... Via beslist.nl gezocht naar een mini skate park en bij jullie meerdere keuzes gevonden, voor een goede prijs. Enige nadeel was dat er niet gekozen kon worden voor een fiets of een skateboard versie, nu kwam het in mijn beval prima uit dat er nu een fiets bij zat, omdat het een cadeautje was voor iemand die al meerdere miniskateboardjes had.

nvt

U. Amas

Ik heb hele goede ervaringen met Streetsurfshop. Het skateboard dat ik voor mijn dochter wilde bestellen was niet meer leverbaar. We hebben toen een andere uitgezocht, die er ook niet meer bleek te... Ik heb hele goede ervaringen met Streetsurfshop. Het skateboard dat ik voor mijn dochter wilde bestellen was niet meer leverbaar. We hebben toen een andere uitgezocht, die er ook niet meer bleek te zijn. We hebben toen voor hetzelfde geld een duurder board mogen uitzoeken. Super service!!

nee

Snelle levering, correct product!

Remco Viveen

Heel betrouwbaar en snel en goed geleverd, deze site raad ik iedereen aan.

Snelle levering.

Prima advies, heldere site.

Nee