Goede klantenservice, snelle levering. Goede kwaliteit.

Sterke punten / Stärken

Nee maar ik heb wel een advies puntje. Waarom zijn er niet wat vaker kortingen? En dan bedoel ik vooral kortingen op onderdelen. zoals bijvoorbeeld wieltjes, lagers etc.
Het zou leuk zijn als...
Het zou leuk zijn als wieltjes vaker in de aanbieding waren en als we die aanbieding dan ook in de mail zouden krijgen. wieltjes zijn namelijk snep versleten zeker bij de mojo landroller skates omdat je die gebruikt als je met de hond skate en honden luisteren niet altijd goed en je moet dus veel afremmen. bedankt dat ik mijn mening mocht geven.

Renate

In eerste instantie middels de mail om informatie gevraagd. Hierop meteen een reactie gekregen met een duidelijk antwoord. Vervolgens het artikel besteld.

Anne-Roos Dekker

Site kan vaker bijgewerkt worden na aanleiding van mijn vorige bestelling. Deze is daarna ook geannuleerd omdat allebei de producten niet op voorraad waren, dit stond er niet bij toen ik hem... Site kan vaker bijgewerkt worden na aanleiding van mijn vorige bestelling. Deze is daarna ook geannuleerd omdat allebei de producten niet op voorraad waren, dit stond er niet bij toen ik hem bestelde. De service is wel heel goed, snelle en helpzame reacties.

Ik vind het een leuke Site overzichtelijk

Nee

Damian kamphuis

Altijd optijd geleverd en snel geleverd altijd hartstikke fijn

Gopro's camera

Bestellung eines Longboards: super zufrieden