Zeer goed

nee

Smeets

We hadden een step besteld, de kwaliteit valt erg tegen tov. de prijs. Het stuur bleef draaien en leek niet goed vast te zitten. Ik heb gemaild om advies/hulp, maar geen bericht ontvangen !!! We hadden een step besteld, de kwaliteit valt erg tegen tov. de prijs. Het stuur bleef draaien en leek niet goed vast te zitten. Ik heb gemaild om advies/hulp, maar geen bericht ontvangen !!!
De step is 1 week gebruikt en door het kind weggezet, omdat het stuur onvoldoende vast zit, en hij er mee valt daaardoor...
We zij zeer ontevreden dus.

Duidelijke site

Markus Müller-van Heek

Guter Preis, gute Website, gutes Handling, schnelle Lieferung - was kann man sich besser wünschen?

A. Jager

Ik heb bij de Streetsurfshop een skateboard voor mijn zoon (9) gekocht. Eerst gebeld omdat ik een aantal vragen had over de geschiktheid van het board gezien zijn leeftijd en lengte. Uitstekend... Ik heb bij de Streetsurfshop een skateboard voor mijn zoon (9) gekocht. Eerst gebeld omdat ik een aantal vragen had over de geschiktheid van het board gezien zijn leeftijd en lengte. Uitstekend geholpen.

Ik heb een keer een set longboardwielen besteld. Die werden op tijd bezorgd, dus ik had niets te klagen.

Via internet iets besteld; ging snel en vlot. Geen persoonlijk contact gehad.

Prima webwinkel. Zeer snelle levering. Alles netjes afgehandeld.

nee.

M. Satarzai

Top! Zonder problemen!

Nico

Jammer dat de rockboard ineens niet meer leverbaar was. Volgens mij had dit te maken met de prijs en niet met de voorraad. Ik had mijn dochter er 1 beloofd en moest daarom € 50,00 meer betalen bij... Jammer dat de rockboard ineens niet meer leverbaar was. Volgens mij had dit te maken met de prijs en niet met de voorraad. Ik had mijn dochter er 1 beloofd en moest daarom € 50,00 meer betalen bij een ander.

Nvt