Correct - snel - goede service

Vriendelijk en sociaal

Ellen van Voorst

Via Google bij Streetsurfshop gekomen omdat jullie de producten met een goede beschrijving en een goede prijs aanbieden. Mijn ervaring is het gemak van het bestellen en de snelle levering, daar ben... Via Google bij Streetsurfshop gekomen omdat jullie de producten met een goede beschrijving en een goede prijs aanbieden. Mijn ervaring is het gemak van het bestellen en de snelle levering, daar ben ik tevreden mee.

nee, sorry

Anja de Clerck

Zondag besteld - maandag betaald - woensdag geleverd. Sneller kan niet. Super. Alles in orde.

Sterke punten / Stärken

Misschien even melden dat op jullie betalingsdocumenten geen BIC code staat. Vanuit Belgie hebben wij deze code nodig om een betaling uit te voeren. Na een telefoontje kreeg ik deze code, maar... Misschien even melden dat op jullie betalingsdocumenten geen BIC code staat. Vanuit Belgie hebben wij deze code nodig om een betaling uit te voeren. Na een telefoontje kreeg ik deze code, maar misschien eenvoudiger om ze in de toekomst op de documenten te vermelden.

Goede prijzen veel dingen staan heel duidelijk aangegeven mooie website
Alleen je kan niet echt goed zoekopdracht doen.

Retera

Mijn ervaringen met Streetsurfshop zijn zeer positief. Alle aankopen die we bij Streetsurfshop zijn foutloos en snel geleverd. Daarnaast is de services buitengewoon goed. Twee maal hadden we een... Mijn ervaringen met Streetsurfshop zijn zeer positief. Alle aankopen die we bij Streetsurfshop zijn foutloos en snel geleverd. Daarnaast is de services buitengewoon goed. Twee maal hadden we een probleem en deze zijn zeer adequaat door Streetsurfshop opgelost. Chapeau!

Nee

Bmx

Geweldig, behulpzaam, duidelijke uitleg en goed advies

nee

Ik heb een stuntstep besteld bij Streetsurfshop en ik had de step binnen een paar dagen in huis. Goede service en betrouwbaar.