Karin Helderman

Zojuist gebruik gemaakt van deze taxi
Zojuist gebruik gemaakt van deze taxi
”service”. Moest bij het instappen gelijk 60 euro betalen. Thuis gekomen stond de meter op 45 euro. Volgens de chauffeur waren die 15 euro voorrijkosten. Van station Arnhem naar de velperweg?! Nog even gebeld met de centrale en kreeg één of ander kletsverhaal! Waardeloze taxi! 😡

Reactie Taxi Arnhem:

Beste Karin,
Beste Karin,
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Dat betreuren we! Echter doen er zich veel taxibedrijven in Arnhem zich voor als Taxi Arnhem. Onze www is taxiarnhem.nl en ons telefoonnummer is 026-2606060. Weet je zeker dat je ons bedrijf in de de arm hebt genomen? Deze rit met de kosten komt ons niet bekend voor.
We horen graag van je.
Fijne dag.
Team
TaxiArnhem.nl

Spitzers

Enorm klantvriendelijk; toen de apotheek na dagen wachten tóch niet mijn zeer nodige medicijnen ging bezorgen, was deze taxi heel snel en begripvol. De medicijnen werden opgehaald en de chauffeur... Enorm klantvriendelijk; toen de apotheek na dagen wachten tóch niet mijn zeer nodige medicijnen ging bezorgen, was deze taxi heel snel en begripvol. De medicijnen werden opgehaald en de chauffeur haaste zich bijna uit zijn auto om ze aan me te geven!
Dit voor een nette prijs.
Aan de telefoon word er met je meegedacht en een lange rit kan keurig worden gepland. Er mogen zelfs katten mee, dit is zeldzaam.
Betrouwbare, integere bedrijven bestaan
nog! Aanrader!

Taxi arnhem

Rijden op de meter is hier niet mogelijk. Alleen vaste prijs handje contantje. Schandalig.

Taxi Arnhem

De taxicentrale geeft aan de telefoon aan dat de rit 25-30 euro zou kosten. Aan het einde van de taxirit geeft de chauffeur aan dat de rit 50 euro gaat kosten. Pure oplichting.

Taxi Arnhem

Waardeloos. prijs komt totaal niet overeen met de prijs afgesproken aan de telefoon.

TaxiArnhemABC

Meerdere keren gebruik gemaakt van de taxi.
Altijd op tijd en vriendelijke chauffeur.
Let goed op de weg, drukte en vermijdt files.

Tugba Demirci

Gezellig!

Daan

Ik kreeg te verstaan geen tijd tenzij je een kutje hebt

Lars

Geweldige service! Aardige chauffeur en stipt op tijd!

J vd Geer

Net terug van een zeer belangrijke rit naar het verzorgingshuis om afscheid te nemen van mijn pa. Reed niet zelf. Te emotioneel. Ben netjes gereden door een prima chauffeur. Goede prijs. Mooie en... Net terug van een zeer belangrijke rit naar het verzorgingshuis om afscheid te nemen van mijn pa. Reed niet zelf. Te emotioneel. Ben netjes gereden door een prima chauffeur. Goede prijs. Mooie en veilige auto en rijstijl!