Tina.nl

Esmee Camps

Elke week krijg ik de Tina in de brievenbus. Eerst kijk ik er even snel doorheen en dan doe ik soms een test die in de Tina staat. ’s Avonds lees ik in bed nog door de Tina voordat ik ga slapen. Het... Elke week krijg ik de Tina in de brievenbus. Eerst kijk ik er even snel doorheen en dan doe ik soms een test die in de Tina staat. ’s Avonds lees ik in bed nog door de Tina voordat ik ga slapen. Het tijdschrift verveelt niet, er staan altijd leuke dingen dingen in.

Groetjes Esmee

Sharon Leijten

Super leuk veelzijdig magazine! Helemaal van nu. Zelf hebben we een abonnement en is het elke week een feestje als de Tina op de mat valt. We geven de Tina ook vaak cadeau. Daarnaast is het Tina... Super leuk veelzijdig magazine! Helemaal van nu. Zelf hebben we een abonnement en is het elke week een feestje als de Tina op de mat valt. We geven de Tina ook vaak cadeau. Daarnaast is het Tina Festival echt een must go. Wij hebben daar een hele leuke moeder dochter dag beleefd die we nu als traditie elk jaar bezoeken.

Michèl de Leeuw, o.a. werkzaam bij en met jeugdigen....

Als ik heel eerlijk ben: Ik ben géén abonnee waar Tina in principe voor gemaakt wordt, maar ik lees het alleen omdat ik graag op de hoogte gehouden wil worden wat er bij meiden speelt. Dit heeft... Als ik heel eerlijk ben: Ik ben géén abonnee waar Tina in principe voor gemaakt wordt, maar ik lees het alleen omdat ik graag op de hoogte gehouden wil worden wat er bij meiden speelt. Dit heeft vooral te maken met het feit dat ik veel met kinderen en jongeren werk en graag wil weten wat er speelt op die leeftijd!!

Louise

Lekker lezen en leuke verhalen

Sterre

Ik vind het echt geweldig! Je leert er dingen over het leven van en het is heel grappig. Geweldig leuk voor jonge en oude meiden.

danique brouwer

Heel. erg leuk

Wilfred van mourik

Iedere week is het weer een feestje. Wie leest hem het eerste.

Fiene van Daatselaar

Ik kijk iedere week uit naar de nieuwe Tina. Dat komt door de leuke strips en quizzen, maar ook door verhalen die per Tina worden vervolgd en de mode pagina.

Arianne van der Vaart-van Hees

Na Okki en Bobo zijn we voor onze kleindochter overgestapt naar een Tina abonnement. Mijn zus en ik lazen dit blad in de jaren zeventig al met zoveel plezier. Onze kleindochter rent ook iedere week... Na Okki en Bobo zijn we voor onze kleindochter overgestapt naar een Tina abonnement. Mijn zus en ik lazen dit blad in de jaren zeventig al met zoveel plezier. Onze kleindochter rent ook iedere week naar de brievenbus op de Tina eruit te frissen. Het mooie van Tina vind ik dat het blad met de generaties is meegegroeid. Met de leukste rubrieken, onderwerpen, strips en quizzen.

Aufa van Lieshout - Ramdani

Tina is als een vrolijke, trouwe vriendin die elke week op de mat valt. Met strips zoals Noortje, herkenbare verhalen over vriendschap en liefde, en quizjes waarmee je jezelf en je vriendinnen beter... Tina is als een vrolijke, trouwe vriendin die elke week op de mat valt. Met strips zoals Noortje, herkenbare verhalen over vriendschap en liefde, en quizjes waarmee je jezelf en je vriendinnen beter leert kennen, voelt het alsof je deel bent van een gezellige club. Het magazine biedt een frisse mix van humor, mode en tips, en spreekt precies aan wat meisjes bezighoudt. Tina is tijdloos en zorgt altijd voor een warm, herkenbaar gevoel, vol positiviteit.