Tina.nl

Beukhof

Een leuk blad voor jonge meiden, die naast strips lezen ook alles willen weten van de sterren.

Vera van de Wetering, Annemarieke Boer

Een gezellig blad, waarnaar je iedere week uitkijkt

Floor Verbrugge

Leuk! Leuke strips en veel info over bn’ers

Jinte E(12 jr) en Janneke (45 jr) Visser

Ik vind Tina superleuk, leuke strips, vooral"Roos Vink" en de quizz en puzzels. En de bekende Nederlanders die erin staan zijn ook leuk omdat je ze van tv kent.

Joséphine

Echt super leuk! En ik zelf vindt vooral blundermeid nummer 1 en van die strippen in Tina met een oplossing leuk!

Valérie van Rijn

Ik vind Tina heel leuk omdat als ik bijvoorbeeld een lange school dag had, ik daarna even kan uitrusten door de Tina te lezen

Eva Froehling

Elke donderdag verdwijnt m’n dochter direct naar haar kamer met de nieuwe Tina, om zo snel mogelijk de nieuwe trends, poster en favoriete strips te lezen en kijken! Onlangs ook genoten van het Tina... Elke donderdag verdwijnt m’n dochter direct naar haar kamer met de nieuwe Tina, om zo snel mogelijk de nieuwe trends, poster en favoriete strips te lezen en kijken! Onlangs ook genoten van het Tina festival met alle leuke shops en leuke artiesten!

Mina

Heel leuk blad met leuke tips over alles wat nu hip is.

Nancy Blaaupot

Mijn dochter kijkt elke week uit naar een nieuw magazine. Magazine ziet er wekelijks ook er uitnodigend uit. Van haar mag het magazinevook wel dikker want ze leest hemvin 1x uit!!! We zijn samen... Mijn dochter kijkt elke week uit naar een nieuw magazine. Magazine ziet er wekelijks ook er uitnodigend uit. Van haar mag het magazinevook wel dikker want ze leest hemvin 1x uit!!! We zijn samen naar het tina festival geweest. Dit is ook echt een aanrader voor de tina lezeres!! Super leuke dag!!!

Kim Körver

Een heerlijk meidenboek dat makkelijk weg leest. Mijn dochter leest hem dan ook in een ruk uit. Er wordt geschreven over dingen die in het leven van een jonge dame spelen. Heel herkenbaar voor ze.