Renee

Prima, niet alles loopt even soepel maar het vuilnis wordt opgehaald dat is het belangrijkst!

Goedemorgen Renee,
Goedemorgen Renee,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van de dienstverlening. Mocht u tips hebben, mail deze dan naar: verkoopbinnendienst@vanhappencontainers.nl.
Alvast bedankt!

riva rekreatie

Tot nu toe een zeer fijne ervaring. ze komen ze nog ingraven dit jaar, en daar kijk ik naar uit. top.

Bedankt voor uw review!

Stichting Niek&Co

Goed contact goede prijs

Goedemorgen,
Bedankt voor je beoordeling!

Bianca

Fijn

Hallo Bianca,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

GB Motorsport Zijlstraat 20 Zuilichem

De Chauffeur van de Firma van Happen Containers die vandaag in Zuilichem zijn "ding" kwam doen , trekt zich niets van de hier geldende verkeersregels (gesloten verklaring van de Zijlstraat wegens... De Chauffeur van de Firma van Happen Containers die vandaag in Zuilichem zijn "ding" kwam doen , trekt zich niets van de hier geldende verkeersregels (gesloten verklaring van de Zijlstraat wegens wegwerkzaamheden lokaal ) aan, deze man kwam sowieso met een snelheid van ongeveer 60 km per uur langs alwaar een 30 km zone ,en dit op een smalle klinkerstraat waar de huizen ongeveer 2 meter van de rijbaan afstaan ! zeer ongepast en ook onverantwoord (stel dat er kindje oversteekt of een huisdier wat dan ?? )
hij schoof de verbod borden aan de kant een racete er vandoor ,
toen hij een kwartiertje later terug kwam heeft hij niet de moeite genomen om de borden weer terug te plaatsen ! zeer NIET sociaal ! ik heb de man aangesproken maar hij vindt dat hij dit niet hoeft op te lossen en dat anderen de borden wel weer zullen terug plaatsen
zeer onprofessioneel en de hij doet de naam van de Firma van Happen geen eer aan ! of hij denkt Negatieve Reclame is ook Reclame . hij had hier sowieso niets te zoeken met een vrachtwagen in deze straat want hier zitten geen klanten van van Happen Containers maar gebruikte deze nu voor verkeer afgesloten weg puur als sluiproute .Firma van Happen Containers graag uw "visitekaartjes" instrueren dat ze op de asfaltweg blijven
en niet meer hier door dit kleine klinkerstraatje komen Racen,

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Wij zullen dit intern bespreken.

Trixxo Uitzend Holding BV

Zeer slechte service.
Wordt van alles beloofd, maar ze komen geen afspraak na

Goedemiddag,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij zullen dit intern bespreken.
Groet,
Van Happen...
Goedemiddag,
Groet,

schulpen

Goed en vriendelijk

Hoi,
Dankjewel voor de review.

Bij Miek

Vandaag voor t eerst de container geleegd .lijkt me prima

Hallo,
Dankjewel voor de review.

de Wit

Op zich goed