Kwaliteit van het product

1 keer besteld.
Producten nog niet gebruikt. U vraagt wel heel snel feedback hierover.

Lage drempel voor geen bezorgkosten
Je kunt ook kleine hoeveelheden kopen (eg niet balsamico-azijn per tien flessen oid)

Nadat ik had besteld en aan heb gegeven dat ik mijn bestelling kwam afhalen, heb ik alleen ontvangstbevestiging gehad.
Tip: laat klanten even weten vanaf wanneer en tussen welke tijden ze hun...
Tip: laat klanten even weten vanaf wanneer en tussen welke tijden ze hun bestelling kunnen afhalen of laat weten dat ze bericht krijgen zodra de bestelling klaar staat.

L.A.M. de Boer-van Dalsen

Normale manier van bestellen en leveren, dus goede ervaring

Meteen bij ontvangst gemeld, dat 1 van de producten een einddatum had welke reeds enige tijd was verstreken.
Hierop geen reactie ontvangen.

Heel prettig om als particulier toch bepaalde niet algemeen verkrijgbare producten te kunnen kopen. Snelle en zorgvuldige levering.

Goede informatie over herkomst van het product.

Weet niet.

Goed, snel, scherp geprijsd

snel!

Goede producten wel aan de prijzige kant. Bezorging was een drama maar de helpdesk heeft het wel netje opgelost

Mooie niet allerdaagse producten van hoed kwaliteit

Zorg dat de optie om op een afhaalpunt op te halen werkt

Vriendelijk en attent personeel

Nee

Bestelde product was niet in voorraad, geen opvolging van het bedrijf, alleen na een email van mij werd er een belofte gedaan die onjuist bleek en wederom werd er niet gecommuniceerd hierover. Anno... Bestelde product was niet in voorraad, geen opvolging van het bedrijf, alleen na een email van mij werd er een belofte gedaan die onjuist bleek en wederom werd er niet gecommuniceerd hierover. Anno 2017 is dat echt onacceptabel en een reden om nooit meer iets te bestellen en mijn vrienden over mijn negative ervaring te vertellen

terugbetaling is vlot gedaan

verkoop geen spullen die niet op voorraad zijn, communiceer actief met je klant en wees eerlijk

Vriendelijk en attent personeel

Nee

ME

Goede ervaring snelle levering!

Leuk aanbod en snelle levering