Marijke Kniest

Hele fijne trainingen waar de praktijk mooi samenkomt met de theorie. Tevens is het fijn dat je samen met de cursisten ook jouw kennis en inzichten kunt delen.

Martin Eikelboom - DICTU

Waardevolle inzichten opgedaan en volop inspiratie om verder te gaan! Tijdens de Vakopleiding Functioneel Beheer® heb ik ook beheerders van verschillende typen bedrijven ontmoet, waar ik veel van... Waardevolle inzichten opgedaan en volop inspiratie om verder te gaan! Tijdens de Vakopleiding Functioneel Beheer® heb ik ook beheerders van verschillende typen bedrijven ontmoet, waar ik veel van heb geleerd. En dat alles werd geleid door een deskundige trainer.

Alje Dijksterhuis, Prolander

Fijne training met veel praktijkvoorbeelden, waardoor je makkelijk het geleerde in de dagelijkse hectiek kunt toe gaan passen.

Maurice Molenaar

De training is goed gedoseerd, bevat veel theorie maar vooral ook praktijkcases. Het handboek is een goed naslagwerk. En… het was ook nog eens erg gezellig met trainer Rob!

Trainingen en festival is zeker aan te bevelen aan functioneel beheerders. Veel is herkenbaar en direct toepasbaar in de praktijk.

Veerle de Bruin

Hele fijne training, goede vertaling naar de praktijk en daardoor direct te gebruiken. Enthousiaste docente die iedereen on- en offline bij de les betrok.

Reactie VFB Academy:

Goed om te horen dat je de training als praktisch en direct bruikbaar hebt ervaren. We vinden het belangrijk dat onze trainingen een directe vertaalslag naar de praktijk maken. Ook fijn dat de... Goed om te horen dat je de training als praktisch en direct bruikbaar hebt ervaren. We vinden het belangrijk dat onze trainingen een directe vertaalslag naar de praktijk maken. Ook fijn dat de docent zowel online als offline iedereen betrokken hield.
Daniël

Ruud Storcken - Gemeente Venlo

Deze basis zou omarmd moeten worden door de functioneel beheerder binnen ons werkgebied. Evenals het festival zie ik de trainingen en materialen als een fundament voor dit vakgebied!

Reactie VFB Academy:

Fijn om te horen dat je onze trainingen, materialen en het festival als fundament voor het functioneel beheer ziet. We streven ernaar om een solide basis te bieden voor professionals binnen het... Fijn om te horen dat je onze trainingen, materialen en het festival als fundament voor het functioneel beheer ziet. We streven ernaar om een solide basis te bieden voor professionals binnen het vakgebied, en het is geweldig dat dit zo gewaardeerd wordt.
Daniël