Rene Gremmen

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

We vonden het erg raar dat de garantie niet geldt als je de palen niet bij Vinkbomen aanschaft.

Eef

Heel goed

Mooie bomen, vlotte bezorging & nette aflevering ter plaatse

Graag onbehandelde kastanjehouten boompalen via de website kunnen bestellen.

Svenno Koemans

Super snelle reactie. Handige tips en goed advies voor het aanplanten van de bomen. Levering snel goed en goedkoop! Palenset / bamboe / genoeg bindmiddel / kant en klare set om alles te kunnen... Super snelle reactie. Handige tips en goed advies voor het aanplanten van de bomen. Levering snel goed en goedkoop! Palenset / bamboe / genoeg bindmiddel / kant en klare set om alles te kunnen bevestigen. Al met al erg blij met de aankoop. Nu hopen dat de bomen aanslaan. Groetjes vanuit Urk

Expertise op plant/bomen gebied
Snelle reactie

Th. Bink

Duidelijkheid.

Nvt

Astrid Vromans

Okee

Goede boom, vriendelijk personeel

Het duurde na de bestelling best lang voordat ik iets hoorde, bv wanneer de boom zou komen.
En ik dacht een berk van 2-3m hoog te hebben besteld, maar ontving een berk van 5m.

Koen van der Heijden

Zeer vriendelijk en goede service, ze dachten echt met ons mee wat de beste boom was voor in onze tuin!

Klant gericht

mark Segers

Goede ervaring en uitleg over het planten

Gewoon doen zoals het hoort( is niet altijd vandaag de dag)

Mischien dat als de spullen besteld zijn iets sneller geleverd kan worden.
Maar ik heb het als geen problemen ervaren.
Ik vond het prima hoe alles in verloop is gedaan 👍

Walda

Super

Duidelijk

Bart Claes

Perfect, geleverd volgens afspraak

Duidelijk

Snellere levering zou leuk zijn

Robert Vleugels Liquidamber Slender Silhouette

Geachte,
De boom is in perfecte staat bezorgd alleen veel vroeger bezorgd dan ik heb afgesproken zie voorafgaande mails.
ben bang dat ook deze boom niet de prachtige rose/purper herfst...
Geachte,
ben bang dat ook deze boom niet de prachtige rose/purper herfst verkleuring zal krijgen.
alhoewel mij dit wel is toegezegd.
ik ben hovenier als ik deze boom bij een klant zou hebben geplant had ik nu alweer een discussie.
de boom staat nu in mijn eigen voortuin maar toch jammer.

geduld

communiceren indien niet aan de eisen vd klant voldaan kan worden

Reactie Vinkbomen:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Vervelend om te horen dat u zich zorgen maakt om de herfstkleur van de amberboom. Deze verkleuring is nog niet begonnen en wij... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Vervelend om te horen dat u zich zorgen maakt om de herfstkleur van de amberboom. Deze verkleuring is nog niet begonnen en wij verwachten dat dit over ongeveer twee weken het geval zal zijn. Zo niet, dan kunnen we even bellen. We hopen hier u voldoende mee geïnformeerd te hebben, zo niet, dan horen we het graag!