X-Cel

Emiel

Ben nog maar net met de cursus begonnen maar heb nog niet een positieve ervaring kunnen melden.
- Benodigde informatie om in 'mode' in te kunnen loggen heb ik niet automatisch gekregen waardoor ik de cursus niet meteen kon starten maar moest wa hten tot de 1ste werkdag.

- Ook de inlogmethode voor mode (cursus python en sql) is erg omslachtig en tijdelijk wat de indruk wekt of dit wel legaal is.

- De hardcopy van de cursus heb ik ook nog niet ontvangen of melding van gekregen wanneer ik deze kan verwachten. Ook hier moet je zelf achteraan.

Tot nu toe ben ik niet onder de indruk en zou waarschijnlijk de volgende cursus weer bij ... doen.

Zoals ik aangaf ben ik nog maar net begonnen en zou over een paar weken betere feed back kunnen geven.

Bas op den Brouw

Duidelijk overzicht wat je krijgt met je studie

Linda

Dat het nog bestaat; snelle online service! Prima cursus, soms een beetje lastig, maar met hulp van de helpdesk kom je overal uit :-)

Jeroen Ruijters /Neways cable &wire solutions

Snelle responsabele op vragen.
Duidelijke uitleg met goede voorbeelden

Tom

Onlangs de Excel & Power BI cursussen gedaan. Kan alleen maar positief zijn, ook over de snelle helpdesk. Kennis is aanwezig en het wordt ook goed uitgelegd.

Henk van der Hout

Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.

Tim Snijders

Heb net excel basis afgerond. De cursus was goed te doen en makkelijk te begrijpen.

Daan

Goeie aanbieder van Excel en Power BI cursussen. Duidelijke opzet, genoeg opdrachten om te oefenen en een snelle helpdesk. heerlijk

eva

Op google zocht ik een online Power BI cursus die ik zelf kon volgen. Inmiddels heb ik de cursus van x-cel afgerond en kan deze iedereen aanbevelen. Voor een prima prijs heb ik ook Excel cursussen... Op google zocht ik een online Power BI cursus die ik zelf kon volgen. Inmiddels heb ik de cursus van x-cel afgerond en kan deze iedereen aanbevelen. Voor een prima prijs heb ik ook Excel cursussen erbij besteld