Levering

X-masgiftsonline gebruikt voor het samenstellen van een kerstpakket voor onze medewerkers.

snelle reactietijd

Mijn ervaring is prima! Goede service, er wordt meegedacht en mooi op tijd geleverd.

Goede keus en vriendelijke hulp

Hamed

Al jaren zorgt X-masgiftsonline voor onze mooie, vol ingevuld kerstpakketten. De communicatie is altijd laagdrempelig en goed.
Zij denken met ons mee en komen altijd met een goed voorstel.

J. v.d. Varst/Bibliotheek Nuth

Bij x-masgiftonline al een aantal jaren kerstpakketten afgenomen. Zowel kant-en-klare als maatwerkpakketten. Goed en ruim assortiment, snelle levering en meedenken in maatwerk. Kortom, we hebben... Bij x-masgiftonline al een aantal jaren kerstpakketten afgenomen. Zowel kant-en-klare als maatwerkpakketten. Goed en ruim assortiment, snelle levering en meedenken in maatwerk. Kortom, we hebben alleen positieve ervaringen.

Meedenken in maatwerk, snelle respons

lang nagedacht, maar niets kunnen bedenken. Ga zo verder...

QNH

Wij bestellen elke maand Rituals pakketjes voor de verjaardagen van onze medewerkers.

Pakketjes zijn leuk ingepakt in een mooie en stevige cadeaudoos. Voor ons heel belangrijk omdat we de pakketjes per post opsturen. Levertijd is ook snel!

Van Wijk Houtindustrie

Het is een fijne service en geeft een stuk minder kopzorgen, je hoeft niet met alle nationaliteiten en geloven rekening te houden op het moment dat je het pakket kiest.

Het idee is sterk en flexibel.

Persoonlijk vind ik de website wat ouderwets. Er staan veel producten, maar toch was het voor de mensen niet echt duidelijk, sommige gaven aan dat er alleen 'action' rommel aanwezig was. Terwijl er... Persoonlijk vind ik de website wat ouderwets. Er staan veel producten, maar toch was het voor de mensen niet echt duidelijk, sommige gaven aan dat er alleen 'action' rommel aanwezig was. Terwijl er juist ook veel voeding gekozen kon worden. De meeste waren gelukkig tevreden.

Amcor Flexibles Zutphen B.V. , Janet Willemsen

Snelle reactie op vragen/informatie

Goede service en de ruime keuze

Maak keuze niet te ruim dan kun je door de bomen het bos niet meer zien.

Goede service, prettige manier om op deze manier het kerstpakket voor ieder naar eigen wens te regelen.

Ruime keuze

Sommige items waren relatief 'snel uitverkocht'

Helemaal top! Zeer tevreden

Snelle service, houd zich aan de gemaakte afspreken, mooie producten.

apotheek de vogel

betrouwbaar