Zondeco

Richard

Valse kortingen.
Tot 40% korting? Ik kan geen product vinden en alleen korting op kleuren die toch niemand mooi vindt. Lachertje

Milan

Heel goed geholpen met de vragen die ik had. De monteur kwam bij ons de volgende dag al inmeten. Levering ook erg snel gegaan.

Isa

Super blij met het resultaat. Voor ons hele huis houten jaloezieën laten inmeten en monteren. Service is erg goed doordat ze je op de hoogte houden en goed bereikbaar zijn.

Sven

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en levertijden zijn erg snel. Mooi afgewerkte jaloezieën.

Fenna K

Zeer goed geholpen door Erik. Goed advies en binnen 3 dagen een inmeetafspraak. Mooie producten, wij zijn blij!

Stijn

Snelle levering van kleurstalen en gemakkelijk te bestellen. Mooie producten en netjes verpakt.

Lars

Snelle levering en makkelijk te monteren

Noor Vos

Hele vriendelijke klantenservice. Wij wilde voor 8 ramen houten jaloezieen, dus gekozen voor de inmeetservice. Snel een afspraak kunnen maken en daarna alles voor ons klaargezet in de winkelwagen.... Hele vriendelijke klantenservice. Wij wilde voor 8 ramen houten jaloezieen, dus gekozen voor de inmeetservice. Snel een afspraak kunnen maken en daarna alles voor ons klaargezet in de winkelwagen. Alles netjes afgeleverd en eenvoudige montage. Bedankt Erik voor je hulp!

Lotte Dijk

Super blij met mijn nieuwe jaloezieën. Je vragen worden snel beantwoorden de service is top! De jaloezieën zijn snel geleverd en zien er top uit!

Peter Wissers

Super service en mooie producten

Reactie Zondeco:

Bedankt voor je review Peter!