Er is donderdag door de twee mannen goed werk geleverd, maar enkele uren na hun vertrek was er plotseling een fluittoon hoorbaar in de badkamer. Deze ging niet meer weg. Contact met het bedrijf... Er is donderdag door de twee mannen goed werk geleverd, maar enkele uren na hun vertrek was er plotseling een fluittoon hoorbaar in de badkamer. Deze ging niet meer weg. Contact met het bedrijf leverde vrijdag op dat maandag een monteur de zaak komt bekijken en het euvel mogelijk zal herstellen. Ook wat dit betreft vooralsnog geen klagen dus, van mijn kant.

L. v.d. Boel

Na wat kinderziektes (overname) loopt het functioneren nu op rolletjes. Het contact is zeer prettig door een zeer vriendelijke en duidelijke contact persoon. Ook de persoon die alles installeert is... Na wat kinderziektes (overname) loopt het functioneren nu op rolletjes. Het contact is zeer prettig door een zeer vriendelijke en duidelijke contact persoon. Ook de persoon die alles installeert is zeer vakkundig.

Mevrouw I.E.M. Kranenburg

Prima ervaringen

Meijer

Keurig op tijd, netjes gewerkt. Prima!

Michelle

Vriendelijke te woord gestaan door de dame aan de telefoon, duidelijke offerte en snel een afspraak in kunnen plannen

C. Bron

Telefonisch moeilijk te bereiken, maar als je een mail stuurt zijn ze heel snel met een bericht terug.

R Hoekstra

Via de mail heb ik een offerte gekregen. Deze was heel duidelijk en overzichtelijk heb ik akkoord gegeven. De monteurs die kwamen voor de installatie waren keurige mannen, vriendelijk, fatsoenlijk... Via de mail heb ik een offerte gekregen. Deze was heel duidelijk en overzichtelijk heb ik akkoord gegeven. De monteurs die kwamen voor de installatie waren keurige mannen, vriendelijk, fatsoenlijk en vakkundig

Peter Jansen

Fijne service, betrouwbaar bedrijf!