ZO

Petra vd Corput

Het allereerste wat ik kocht toen ik uit huis ging was een ZO startpakket, dit fijne schoonmaakmiddel staat met de mooie flessen goed in het zicht zodat ik niet meer kan vergeten ergens een doekje... Het allereerste wat ik kocht toen ik uit huis ging was een ZO startpakket, dit fijne schoonmaakmiddel staat met de mooie flessen goed in het zicht zodat ik niet meer kan vergeten ergens een doekje overheen te halen. Inmiddels ook overgegaan op de handzeep en een extra set flessen voor boven gekocht. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn ook fan geworden nadat ze het hebben uitgeprobeerd bij mij.

De klantenservice is heel vriendelijk en goed bereikbaar, ook denken ze met je mee als er iets mis is gegaan met je bestelling.

Kortom, ik kan de artikelen van ZO niet vaak genoeg aanraden aan iedereen!

Ingrid

Fijne producten

Belinda

Gewoon echt top

Ellie Frissen

Tijdbesparend, schoon en het ruikt ook schoon. Een goed bedacht systeem, om schoonmaken makkelijk te maken, voor mij een fijne manier om op elk moment de fles te pakken, in alle ruimtes.
Tijdbesparend, schoon en het ruikt ook schoon.
Voor mij minder stress en goed gevoel.

Karin van Lieshout

Vloer schoon start set bij jullie aangeschaft, daar ik dweilen nogal een uitdaging vond. Jullie set maakt dweilen eenvoudig, leuk en het ontzorgt. De drie bijgeleverde pads zijn perfect. Een... Vloer schoon start set bij jullie aangeschaft, daar ik dweilen nogal een uitdaging vond. Jullie set maakt dweilen eenvoudig, leuk en het ontzorgt. De drie bijgeleverde pads zijn perfect. Een vriendin van me heeft de set ook uitgeprobeerd en is om. Zij gaat nu ook een set bij jullie aanschaffen.

Helma

Heerlijk schoonmaken / schoonhouden zonder water.
Snel en gemakkelijk.

Ria van den Berg

Nog niet veel ervaring, vakantie, maar levering ging prima.

Elisabeth

Goed product. Ik heb de dweil

L.van Walsum

Sinds kort gebruik ik ZO schoonmaakproducten voor badkamer, keuken, glas en de vloer. Over de producten voor badkamer, keuken en glas ben ik tevreden. Makkelijk in gebruik, mooie sprayflessen en een... Sinds kort gebruik ik ZO schoonmaakproducten voor badkamer, keuken, glas en de vloer. Over de producten voor badkamer, keuken en glas ben ik tevreden. Makkelijk in gebruik, mooie sprayflessen en een lekkere geur.
Het gebruik van de sprayvloerwisser icm het schoonmaakmiddel ZO voor vloeren bevalt minder. Iedere keer als ik de houten vloer heb schoongemaakt, blijft er iets van het schoonmaakmiddel achter, waardoor er een knerpend geluid onstaat als je er met schoenen op loopt die een rubberen zool hebben. Ik heb heel matig gesprayd. Zelfs nog minder dan aangegeven.