Willie Kat

Goede service en snelle levering.

Pluspunten

Gebruik al jaren de producten , ben zeer te vreden .

A. Kootstra

Ik heb over het algemeen goede ervaring met Vitalize maar 1 ding stuit mij terdege wel op de borst en dat is iets at ik nu al voor de tweede keer mee maak. Ik kreeg een paar weken geleden een mail... Ik heb over het algemeen goede ervaring met Vitalize maar 1 ding stuit mij terdege wel op de borst en dat is iets at ik nu al voor de tweede keer mee maak. Ik kreeg een paar weken geleden een mail van jullie om erop te attenderen dat mij supplement Zwarte Knoflook zowat op was en ik nieuwe kon bestellen Ik heb toen gebeld wanneer er weer een kortingsactie kwam daar ik meestal de grootste verpakking bestel. Mij werd medegedeeld dat dit wel eens ergens in april zou kunnen zijn en ik wachtte dus wel even met bestellen. Echter mijn Zwarte Knoflook was op en moest wel bestellen. Ik bestelde dus pas terug en heb het ook ontvangen maar wat schetst mijn verbazing "een paardagen later viel de kortingsaanbieding in de bus". Dus weer greep ik mis en dat is niet de eerste keer. Ik vind dit beslist niet leuk en overweeg toch maar eens naar iets anders op zoek te gaan.

Pluspunten

Geen dus

Sija

Duidelijke website, goede suplementen

Pluspunten

snelle eenvoudige levering

Vitalize

Ik had een paar vragen die ze snel hebben beantwoord

Pluspunten

Hun deskundigheid

Jan

Degelijk bedrijf met goede producten.

Pluspunten

Vaak leuke aanbiedingen en snelle nette leveringen.

Karel Raes

Snel en correct afhandelen

Pluspunten

Goede kwaliteit en bestelling volledig

Anke Wijdeman

Het is heel prettig om bij jullie te bestellen

Pluspunten

Alles klopt

Trudy Groenen

Snel antwoord op de vraag

Pluspunten

Levering over het algemeen snel.

Hannie

Vlotte en correcte bestelling

Pluspunten

Betrouwbaar

Yvonne de Ruiter

Ik slaap erg goed op deze pillen! Het gebeurt een enkele keer dat ik het vergeet, dan lig ik na een hele tijd nog wakker.

Pluspunten

Als je het doosje open doet, dan ruik je als het ware kruiden.