Cookiebeleid The Feedback Company

Deze website gebruikt cookies en soortgelijke technieken. Hieronder omschrijven wij welke cookies wij gebruiken en voor welke doeleinden.

Met het gebruik van onze website aanvaardt u dat wij cookies gebruiken zoals hierna omschreven.

1.1 Wat is een cookie en wat zijn soortgelijke technieken?

Cookies zijn kleine informatie-eenheden die de website op de harde schijf van de computer, op uw tablet of uw smartphone plaatst. Cookies bevatten informatie die de website gebruikt om de communicatie tussen u en uw webbrowser efficiënter te maken.

Er zijn twee soorten cookies - sessiecookies en permanente cookies. Sessiecookies zijn tijdelijke stukjes informatie die verwijderd worden zodra u uw webbrowser sluit. Permanente cookies zijn meer blijvende stukjes informatie die opgeslagen worden en op uw computer blijven staan totdat zij verwijderd worden. Permanente cookies verwijderen zichzelf na een bepaalde periode maar worden steeds vernieuwd wanneer u de website bezoekt.

Onze website maakt gebruik van sessiecookies en permanente cookies.

Wij gebruiken soortgelijke technieken voor de opslag van en toegang tot informatie in de browser of het apparaat dat gebruikmaakt van lokale bestanden en lokale opslag, zoals HTML 5 cookies, Flash en andere methodes. Deze technieken zijn werkzaam in al uw browsers. In bepaalde gevallen kan het gebruik van deze technieken niet gecontroleerd worden door de browser, maar vereist deze speciale tools. Wij gebruiken deze technieken voor de opslag van informatie om de kwaliteit van beoordelingen te waarborgen en onregelmatigheden in het gebruik van de website te kunnen constateren.

1.2 Welk type cookies gebruiken wij en voor welke doeleinden?

Wij gebruiken cookies voor:

Statistieken
Het meten van websiteverkeer, dat wil zeggen het aantal bezoeken aan de website, van welke domeinen de bezoekers komen, welke pagina's de bezoekers op de website bezoeken en in welk algemeen geografisch gebied de bezoekers zich bevinden.

Verbetering van de functionaliteit van de website
Het optimaliseren van uw ervaring met de website, wat tevens inhoudt het herinneren van uw username en wachtwoord wanneer u terugkomt op de website zodat u niet opnieuw hoeft in te loggen.

Verbinden met Social Media
Wij geven u de mogelijkheid verbinding te maken met Social Media, zoals Facebook.

Kwaliteitsbewaking
Het waarborgen van de kwaliteit van beoordelingen en het voorkomen van misbruik of onregelmatigheden in verband met het schrijven van beoordelingen en gebruik van de website.

1.3 Cookies van derden

Onze website gebruikt cookies van de volgende derden:

Google Analytics: Voor statistische doeleinden. U kunt cookies van Google Analytics weigeren door te klikken op deze link: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Facebook: Geplaatst door Facebook enkel indien u communiceert met de Facebook plug-in of al op Facebook ingelogd bent vanaf een andere bron voor verbinding en integratie met hen.

Twitter: Geplaatst door Twitter enkel indien u communiceert met de Twitter plug-in of al op Twitter ingelogd bent vanaf een andere bron voor verbinding en integratie met hen.

Google+: Geplaatst door Google enkel indien u communiceert met de Google+ plug-in of al op Google ingelogd bent vanaf een andere bron voor verbinding en integratie met hen.

Google Ads: Voor het tonen van relevante reclame.

1.4 Verwijderen van cookies

Indien u de cookies wenst te verwijderen die al op uw apparatuur staan, dan kunt u, indien u een PC of een recentere browser gebruikt, tegelijkertijd op CTRL + SHIFT + DELETE drukken. Indien de shortcuts niet op uw browser werken, ga dan naar de ondersteuningspagina voor de betreffende browser.

NB: Onze website werkt niet correct wanneer u de cookies verwijdert.