Product

R. De Bruin

Grondbox gigant besteld voor mijn dochtertje. Kwam een dag later al binnen, dus ben direct enthousiast begonnen met monteren. De handleiding was wat vaag, maar met logica kom je een heel eind. So... Grondbox gigant besteld voor mijn dochtertje. Kwam een dag later al binnen, dus ben direct enthousiast begonnen met monteren. De handleiding was wat vaag, maar met logica kom je een heel eind. So far so good, de box was voor mijn gevoel echt van goede kwaliteit. Wel miste in een schroefje het schroefdraad, maar had besloten nu gewoon één paneel minder te monteren en contact op te nemen met de klantenservice. Toen ik klaar was met de montage en het product weer wilde inklappen, liep ik echter tegen het volgende aan.

Volgens de website zou het product makkelijk in te klappen zijn door twee schroeven los te draaien met de bijgeleverde inbussleutels. Tijdens de montage merkte ik echter op dat, de schroeven vallen in de steunvoeten. Ik snapte dus niet zo goed hoe ik dan bij de schroef kwam? Ook bleven de steunvoeten om hun as draaien en kraste deze dan langs de schroeven, waardoor ik beschadigingen kreeg op de steunvoeten. Dit is niet wat ik van het product had verwacht: het is niet zo makkelijk en compact in te klappen als ik zou willen.. en daarnaast had ik direct beschadigingen door de draaiende steunvoeten.
Ik dacht: wellicht een fabrieksfoutje? En nam contact op met de klantenservice om te vragen of het mogelijk was de box te retourneren.

Tijdens de chat met Koen werd ik ronduit belachelijk geholpen. Ik werd er steeds op gewezen dat de producten van hoge kwaliteit zijn en dat het zelden voorkomt dat er een fout is. Ook hadden zij nog nooit een soortgelijke klacht gehoord. Ik heb aangegeven dat ik er niet veel aan heb om dit te horen, maar vooral op zoek ben naar een oplossing.
Retourneren was geen optie, omdat het product al gemonteerd was. Ik heb toen verteld dat ik ook pas na montage heb opgemerkt dat ik schade kreeg en het product niet voldeed aan mijn verwachtingen. Ik heb daarnaast aangegeven dat de schade aan de steunvoeten splinters achterlaat en ik dit niet veilig vind voor mijn dochtertje (inclusief foto). De reactie was: “ De standvoeten beschadigen of versplinteren niet en kunnen lange tijd veilig worden gebruikt“. Ook zou het horen dat de steunvoeten zo kunnen draaien?? Het leek mij een vreemd verhaal dat de voeten van een box los zitten en uit de handleiding blijkt dat ook nergens. Er is ook echt een ronde uitsparing voor de schroeven, zodat de box flexibel heen en weer kan bewegen. Blijkbaar ben ik de eerste en enige klant die hier ooit een probleem over gemeld heeft. Ik ben dan ook echt op zoek naar een klant die mij kan uitleggen hoe mijn box nu werkt. Koen kon mij namelijk geen uitleg geven anders dan: “ De panelen maak je eenvoudig los met behulp van inbussleuteltje zonder dat de standvoet eraf moet”.

Het enige waar ze mij mee hebben kunnen helpen is het versturen van een nieuw schroefje waar het schroefdraad miste.

Ik heb dus geen oplossing gekregen voor de steunvoeten, die zijn nog steeds beschadigd en en worden niet vervangen en ik zit nu met een box die niet aan mijn verwachtingen voldoet.

De klantenservice vond echter mij goed geholpen te hebben. Zij hadden mij namelijk ook enkel kunnen zeggen dat retourneren niet mogelijk was. “We hadden je ook kort te woord kunnen staan door alleen aan te geven dat retourneren van een ingebruik genomen/gemonteerd artikel helaas niet mogelijk is. En hebben uitgebreid en uitvoerig en langdurig geprobeerd je klachten 1 voor 1 op te lossen”

Ik laat normaliter nooit negatieve reviews achter.. vond dat iets voor zure mensen..had besloten dat ik zelf wel wat beters te doen had in het leven.. maar ik vond dit gesprek zó belachelijk, dat ik toch graag anderen wil informeren.

Het zal ongetwijfeld bij anderen goed gaan, maar ik koop hier nooit meer iets.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling.
Fijn dat je de binnen een dag ontvangen grote grondbox van goede kwaliteit vindt.
Wel vervelend dat er in 1 van de 40 schroefjes geen schroefdraad...
Bedankt voor je uitgebreide beoordeling.
Wel vervelend dat er in 1 van de 40 schroefjes geen schroefdraad zat. We hebben er graag onmiddellijk eentje nagestuurd.
We hebben (uitgebreid) geprobeerd uit te leggen dat de standvoeten inderdaad juist flexibel kunnen worden neer gezet en de grondbox op die manier veilig en stabiel kan worden gebruikt. Toch hebben we graag meerdere standvoeten nagestuurd om de huidige voeten eventueel mee te kunnen vervangen.
Ook hebben we graag (uitvoerig) geprobeerd uit te leggen hoe de panelen relatief eenvoudig (als een soort harmonica) in elkaar kunnen worden geklapt zonder dat er een standvoet los hoeft te worden gedraaid. Hier zelfs enkele voorbeeldfoto’s van gestuurd. Maar excuses dat dit niet duidelijk was.

Shannen Westrik

Hele fijne ervaring met boxenland. Nadat ik de grondbox tweedehands op marktplaats had gekocht, de bijpassende vloertegels en antislip materiaal bij boxenland besteld. Telkens supersnel en... Hele fijne ervaring met boxenland. Nadat ik de grondbox tweedehands op marktplaats had gekocht, de bijpassende vloertegels en antislip materiaal bij boxenland besteld. Telkens supersnel en uitgebreid antwoordt op mijn vragen. Daarnaast super snelle verzending, de tegels waren binnen 24 uur na bestellen in huis! De tegels (50x50 1.4 cm dik) zijn van super goede kwaliteit en staan ook nog eens mooi. Heel blij met deze aankoop!

Noach Kinderopvang Maastricht

Goeie service

Famke

Goede produkten en een fantastische service!

Marion Hunink

Helemaal goed

Brugman

Goede ervaring. Geen bijzonderheden.

Jessica

Goede ervaring.

J. Schuurman

Uitstekende service

Tcd

Spullen zijn mooi maar de service zeer slecht

Reactie Boxenland.nl:

Fijn dat jullie tevreden zijn met de geleverde tafels en stoelen. Maar vervelend dat er schroeven ontbraken bij/na levering. We hebben deze helaas niet op voorraad en vandaar dat er een levertijd... Fijn dat jullie tevreden zijn met de geleverde tafels en stoelen. Maar vervelend dat er schroeven ontbraken bij/na levering. We hebben deze helaas niet op voorraad en vandaar dat er een levertijd voor geldt.

Mireille

Goede service en snelle prettige reactie