Video Reviews

hallaert

Levering pas na 1 week- en dan nog verkeerde producten geleverd.

voorlopig geen, tenzij rest zending alsnog wordt bezorgd

reageren op mail binnen 24u, telefoon opnemen binnen kantooruren, leveren dag erop zoals beloofd

Axel Schulz

Beste, jammer genoeg heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen van GLS TRANSPORT omdat zogezegd een probleem is met mijn adres ,wat het probleem is weet ik dus ook niet.
Groetjes

?

?

Stefaan Snijers

Foute product geleverd

Contactmogelijkheden met het bedrijf.

petrus Langendonk

Pakket voor Decleir gezet door pakketdienst

X

Andere pakketservice

Mark vB

Slecht

nog niet

bijna 2 weken besteld; niets meer van gehoord. Niet bereikbaar per mail of telefoon. Geld kwijt?

R.D. Timmer

Na een jaar begaf onze LED-buitenlamp het. Kan gebeuren. Na contact bleek er nog garantie op de lamp te zitten en kregen we spoedig daarna een geheel nieuwe lamp toegestuurd. Uitstekende service!

Uitstekende service en garantie.

Hotel mama

Geen reactie op vraag

Laagste prijs garantie nakomen

Monique Hermans

Erg snelle levering

Kreeg geen melding van vervoersbedrijf wanneer deze geleverd zou worden

willem bult

Niet goed zeer slecht ...

zeer slecht service ik ben al 4 dagen bezig met ze om allen retour een formulier te krijgen, telefoon wordt niet op genomen slechte service.

terug bellen of terug koppeling .

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Ik zie in ons systeem dat we de order reeds als retour verwerkt hebben en het totaalbedrag teruggestort is, de bestelde producten mag je houden.
Is er verder nog wat aan de hand? We willen er graag voor zorgen dat al je zorgen en problemen opgelost worden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt.
LEDLampshopXL

Heimen Hageman

Snel en goede levering

Goede prijs

Voor wifi instalering naam van het product voor herkenning wifi in huis, en google home.