Vakinhoudelijke kennis van de trainer(s)
Studiematerialen
8.2/10
Toepasbaar in de praktijk
Het contact met medewerkers van The Lime Tree
Interactie van de trainer(s) met de cursisten

Zeer waardevolle training, met zeer gewaardeerde trainers. Theorie & rollenspellen zeer waardevol. Summerschool tempo erg hoog (te?) Geen tijd voor stof/map doornemen. Daar had ik graag meer ruimte... Zeer waardevolle training, met zeer gewaardeerde trainers. Theorie & rollenspellen zeer waardevol. Summerschool tempo erg hoog (te?) Geen tijd voor stof/map doornemen. Daar had ik graag meer ruimte voor kunnen nemen.

Positief, veel geleerd.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Uitstekende verkenning van het fenomeen, de methoden en de technieken. Goede balans.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Leert veel nieuwe gesprekstechnieken (die soms/vaak tegenstrijdig zijn met mijn natuur & ervaring). Leuk format, interactief, video's + uitleg/theorie - goede combi. Zet mediation duidelijk als vak... Leert veel nieuwe gesprekstechnieken (die soms/vaak tegenstrijdig zijn met mijn natuur & ervaring). Leuk format, interactief, video's + uitleg/theorie - goede combi. Zet mediation duidelijk als vak neer. Heel gaaf!

Mediation op de werkvloer (module 1)

Het heeft mij aangezet tot nadenken hoe ik in processen sta. Geleerd om de voortvarendheid in te dammen. Begrip te tonen aan de emotie van de ander.

Noor van Wageningen

Ik vond het een bijzonder goede en waardevolle training. Heb veel geleerd, ook over mezelf. Steve kon de stof helder overbrengen en de rollenspelen helpen om inzicht te krijgen.

Nicoline van Rhijn

Leren door te doen; veel afwisseling. Leren door rollenspellen, filmpjes en methodieken.

Anne Slothouwer

Ik heb deze module als heel veelomvattend ervaren. Veel verschillende aspecten gehoord en geleerd met daarbij steeds de continuïteit van de rollenspellen. Veelzijdig, speels, diep.

Masjenka

Zeer waardevolle training waarmee je de basisprincipes eigen maakt. Nu verder met de theorie en praktijk!

Goed.