Order status updates / Order status updates
Delivery speed / Snelheid levering
Information on the website / Info op de website
Response time / Responstijd

Els m. de Kok

Hebben heel leuke sieraden en andere zaken, die je nergens anders ziet.

zie antwoord boven

Jessamijn

Heel erg goed

Strengths / Pluspunten

Duidelijkheid over het product. Goede foto’s

Renee

Een website met hele leuke, betekenisvolle en mooie cadeaus. De levering was snel en wat het extra speciaal maakte is dat ik een handgeschreven kaartje ontving met een bedankje.

Strengths / Pluspunten

Overzichtelijke website, leuke spullen, snelle levering

Top

Persoonlijke verpakking

Wij wilden een armband voor de juf van mijn zoontje met een betekenis maar kwamen niet helemaal uit de site omdat we een wish wisely wilden met een zilveren armband maar we wilden zelf de wish... Wij wilden een armband voor de juf van mijn zoontje met een betekenis maar kwamen niet helemaal uit de site omdat we een wish wisely wilden met een zilveren armband maar we wilden zelf de wish uitkiezen. Via de site vragen gesteld waar nul antwoord op kwam dat vond ik echt heel erg jammer. Nu de keuze gemaakt om dan maar zonder zilveren armbandje te doen

Leuke artikelen

Wendy

Fijn contact gehad met Sandra - zelfs buiten kantooruren -, goed mee gedacht en zeer snelle levering. Bedankt!

Ik bestel al heel lang bij applepiepieces en ervaring is goed

Leuke spulletjes

Tanja

Wat een fijne shop! Ideaal om bijzondere cadeautjes te shoppen. Ik heb al veel vriendinnen blij kunnen maken met een ketting of armbandjes. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Jennifer

Zeer tevreden :-) goede service en snelle levering!

Goede service
Mooie producten

M

Heb een armbandje besteld. Hij was de volgende dag binnen en erg mooi ingepakt, echt een cadeautje ;-). Heb nog veel meer leuks gezien, dus kom zeker een keer terug!

Goede service