Marleen De winter

Mijn gsm is dood en heb dringend een nieuwe nodig. Ik had uitdrukkelijk gekozen voor Frorza voor de belofte van een snelle levering.
Bestelling geplaatst vrijdag 12u s'middags.
Ok hij zou de volgende dag, op zaterdag, geleverd worden.

Nog steeds niet geleverd op dinsdag.
De klantendienst in België reageert niet, en neemt de telefoon gewoon niet op.
Dan maar op maandag naar Nederland gebeld. 1 persoon was behulpzaam, ondanks ik de telefoon nog niet ontvangen heb. De volgende dag nog maar eens gebeld. Die persoon aan de lijn hoorde het in Keulen donderen. Ging me terugbellen met verdere info. Deed ze niet. Dan maar zelf teruggebeld. En ik kreeg dan te horen dat ze "hoopte" dat de telefoon de volgende dag zou geleverd worden.
Tja

Reactie Forza Refurbished:

Hi Marleen,
Helaas ging het contact opnemen niet zoals gehoopt in verband met onderhoud aan onze Belgische lijn. Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Het is natuurlijk erg vervelend dat het pakket niet bij het opgegeven afhaalpunt kon worden afgeleverd omdat dit afhaalpunt gesloten was. Het pakket werd daarom retour naar ons gestuurd.
Telefonisch heb je het nieuwe adres doorgegeven waarna wij het pakket na ontvangst gelijk weer hebben opgestuurd.
Gelukkig heeft de bezorger het pakket nu wel afkunnen geven. Veel plezier met je aankoop!
Lindy | Forza

Score voor Forza Refurbished: 1/5