VAB

Kristien

Het woord reisbijstand in het bijstandspakket is slechts gebakken lucht.Vab laat ons letterlijk in de kou staan nu we door een sneeuwstorm het schiereiland waar we op vast zitten niet kunnen verlaten.De weg is tot nader order afgesloten.Dus geen hulp, geen tussenkomst nu we op zoek moeten naar ander logies of hulp.Wij dachten dat reisbijstand diende om bij onvoorziene omstandigheden ter hulp te komen.Niet dus.Daar betaal je dan ruim 10 jaar geld voor.

Reactie VAB:

VAB streeft er naar haar klanten zo snel mogelijk te ontzorgen en weer op weg te helpen. Uit navraag bij onze alarmcentrale blijkt jammer genoeg dat dit in jullie situatie niet onmiddellijk lukt wegens overmacht. Dit door de weercondities ter plaatse en de afgesloten weg waar ook VAB niet doorgeraakt.
We adviseren jullie bij het huidige hotel na te vragen of jullie verblijf kan verlengd worden totdat de toestand zich stabiliseert en het volgende hotel in Finland op de hoogte te brengen van de situatie.
We begrijpen zeker en vast dat dit voor jullie een benauwde situatie is en hopen van harte dat alles voor jullie snel in orde komt.
Als jullie nog bijkomende vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Score voor VAB: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Bijstandspakket al ruim 10 jaar