VAB

Van de Voorde Inge

We waren vandaag(donderdag 3 mei) in uw filiaal te Vilvoorde(om 17h45...deur was al op slot).Dame kwam al tegen haar zin open doen.We wouden een pakket 20h boeken ( toch 1300€!!)maar werden zelfs niet uitgenodigd te gaan zitten.De dame zei dat we beter op de website konden boeken maar wij wouden dat liever in het filiaal doen.De uren kwamen goed uit voor mijn dochter dus we wouden inschrijven(17h50,filiaal sluit om 18h)maar dame zei met een zucht en heel onbeschoft dat ze geen overuren wou doen waarna we echt ons ongenoegen meedeelden en naar de concurrentie stapten waar we geboekt hebben.Mijn dochter moet hier een maand langer wachten maar de service was top.Waar we zo n slecht onthaal en bediening krijgen willen we niet gaan!!Erg,mijn zoon heeft ook zijn rijbewijs bij jullie afgelegd en dan waren we wel tevreden.Toen ik een vraag stelde werd ook nog op een ironische toon gezegd dat je alleen je voorlopig rijbewijs krijgt als je geen gevaar voor de weg en jezelf bent...echt onbeschoft de manier waarop we behandeld werden.Sanderus ontving ons met de glimlach en om 18u13 was daar alles geboekt.Ik zal zeker aan iedereen die het horen wil zeggen nooit meer naar jullie filiaal te Vilvoorde te gaan!Hier was de medewerkster een gevaar voor jullie firma en de klant.Van de Voorde Inge 0472987358 inge.vandevoorde@hotmail.com

Reactie VAB:

Beste Inge, bedankt voor het delen van jullie bevindingen. Dit is inderdaad schokkend en niet de service en houding die we willen uitstralen. Onze excuses voor deze onaangename ervaring. We nemen actie om dit te vermijden in de toekomst en zullen je contacteren om dit verder te bespreken.

Score voor VAB: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Niets door ongemanierde medewerkster