Slecht gevoel, met goede afloop

We hebben een week of 3 moeten wachten op onze bestelling. Hiervoor hebben we ook diverse telefoontjes moeten plegen om überhaupt de status van onze bestelling te achterhalen. We zouden steeds teruggebeld worden want de mensen die je aan de telefoon krijgt kunnen je niet doorverbinden met de persoon die daar over gaat. Echter, deze persoon belde ons steeds niet terug. Na voortdurend bellen werd ik dan eindelijk een keer teruggebeld en kreeg ik te horen dat onze bestelling is blijven hangen omdat 1 artikel uit onze bestelling niet op voorraad zou zijn. Punt 1 hadden ze me daarover moeten informeren en punt 2 hadden ze de rest vooruit kunnen leveren. Wij zaten namelijk met een verhuizing en het zou geleverd gaan worden op ons oude adres, we hadden tenslotte ruim op tijd besteld (gezien de leveringsvoorwaarden op hun website: levering binnen 48 uur). Uiteindelijk is alles wel geleverd en op ons nieuwe adres, want dat had ik tijdens mijn telefoongesprek met deze meneer maar gelijk doorgegeven. Dus wat begon met slecht gevoel, is voor ons gelukkig goed afgelopen. Maar wij zullen nog wel 2x nadenken voor we weer bestellen bij dit bedrijf!

Reactie 123Toilet.nl:

Wij konden de klant inderdaad telefonisch slecht bereiken en hebben ook via e-mail contact proberen te krijgen. Uiteindelijk hebben wij de artikelen op het juiste adres kunnen afleveren.

Score voor 123Toilet.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: