Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

A. Berkhout

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met 2B Connected, vooral dankzij Jacqueline. Ze heeft me fantastisch begeleid tijdens het sollicitatieproces. Jacqueline luisterde goed naar mijn wensen en zorgde voor een persoonlijke aanpak die precies aansloot bij mijn ambities. Haar expertise en betrokkenheid gaven me veel vertrouwen en uiteindelijk heeft ze me geholpen bij het vinden van de perfecte functie. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en deskundige partner in de makelaardij of financiële sector, raad ik 2B Connected, en vooral Jacqueline, van harte aan!

Persoonlijke begeleiding: Jacqueline luistert echt naar je behoeften en zorgt voor een aanpak op maat, waardoor je je gehoord en begrepen voelt.

Uitgebreide expertise: Dankzij haar ervaring en kennis in de makelaardij en financiële sector geeft Jacqueline waardevol advies en begeleiding.

Succesvolle matches: Jacqueline heeft een scherp oog voor de juiste matches tussen kandidaat en werkgever, wat resulteert in succesvolle plaatsingen en tevreden klanten.

Geen verbeter punten van toepassing

Score voor 2BConnected.org: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Functie NVM Makelaar