4Kyon

1966 beoordelingen

Jacqueline

Super blij de met prachtige halsbanden die ik heb besteld. De banden zitten goed om de hals, stevig in elkaar en zien en vallen mooi op door de vrolijke kleuren en reflectierand.

Het is echt heel erg leuk dat je zoveel opties hebt om de halsbanden aan te passen. De keuzestress is wel lastig.

Ik had nog een vraag over de kleuren gesteld via de mail en die werd vriendelijk en snel afgehandeld. De verzendtijd was ook goed.

De enige reden dat ik geen volle 5 sterren geef is omdat de website nog wel wat verbeterpunten heeft. De kleuren zijn alleen te zien in foto's van halsbanden met verschillende kleurencombinaties, maar er staat niet bij welke kleuren het zijn. Bij sommige halsbanden staan maar weinig foto's en de kleuren van de voering staan vaak alleen bij de uitgebreide omschrijving. Het zou fijn zijn als er een aparte pagina komt waar je een halsband kunt ontwerpen en de kleurcombinaties kunt zien. Dit is wellicht technisch lastig maar als er een aparte pagina komt met foto's waar de kleuren bij staan zou al helpen.

Veel keus, goede kwaliteit, hele leuke producten

Score voor 4Kyon: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja