Meike

2 paar schoenen gehad die flink beschadigd waren, stukken leer afgesleten van neuzen en ontbrekende strassteentjes. Echt lelijk! Bij retourneren begint de ellende pas: slechte bereikbaarheid, alles moet per what's app. Antwoorden komen naar willekeur, onsympathieke reacties. Schoenen hoeven niet teruggestuurd te worden maar kunnen naar een goed doel!?!
Nog steeds wacht ik op de beloofde creditering van de schoenen!

Reactie 95percent:

Dank voor uw reactie, review, bericht en fijne bewoording, Erg vervelend dat het niet alvorens verwachting was. We hebben ze zoals u weet direct gecrediteerd nadat we uw bericht ontvangen hadden. Dat verwerken kan soms even duren.
De foto hadden we bij voorkeur graag via whattsapp ontvangen, dat klopt! NIks moet hierin.
Retourneren is namelijk kosteloos met antwoordnummer daar had niet eens een reden voor hoeven zijn.
Antwoorden komen verder niet naar willekeur maar zodra we meer kunnen vertellen.
Het goede doel waar de schoenen heen mochten op ons advies is verder een plek waar schoenen een dankbaar tweede leven zullen krijgen. Iets wat de schoenen in kwestie wel verdienen.
met vriendelijke groet,
95Percent

Score voor 95percent: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 paar schoenen; sneakers en sandalen