Joost

Ik heb onlangs een paar hoge sneakers besteld bij 95percent en ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop. De sneakers waren refurbished, maar zagen er echt keurig uit. Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit en het vakmanschap dat in het herstelproces was gestoken.

Het bestellen van refurbished sneakers kan een geweldige manier zijn om geld te besparen en tegelijkertijd bij te dragen aan duurzaamheid. Bij 95percent hebben ze duidelijk oog voor detail en leveren ze producten die bijna niet van nieuw te onderscheiden zijn.

De klantenservice van 95percent verdient ook een pluim. Mijn vragen werden snel beantwoord en de verzending verliep soepel. Al met al was mijn ervaring met 95percent buitengewoon positief.

Als je op zoek bent naar betaalbare sneakers die er nog steeds fantastisch uitzien, raad ik je zeker aan om eens bij 95percent te kijken. Ze hebben een breed assortiment aan refurbished schoenen waaruit je kunt kiezen, en ik ben er zeker van dat je net zo blij zult zijn als ik met je aankoop.

Dankjewel, 95percent!

Score voor 95percent: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
sneaks