Riet

Bij 95percent, een bekende online schoenenwinkel, ben ik een trouwe klant geworden. Waarom? Omdat ze zich specialiseren in refurbished schoenen! Ik bestel al mijn schoenen hier en ben keer op keer onder de indruk van hun kwaliteit en service.

Refurbished schoenen zijn een geweldige optie voor mensen die duurzaam willen consumeren. Bij 95percent worden gebruikte schoenen zorgvuldig gereinigd, gerepareerd en opgeknapt voordat ze weer te koop worden aangeboden. Het resultaat? Schoenen die er zo goed als nieuw uitzien, maar tegen een veel lagere prijs!

Wat ik vooral waardeer aan 95percent is de transparantie. Ze geven altijd duidelijk aan of een paar schoenen refurbished is, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Daarnaast bieden ze ook garantie op alle producten, wat mij extra vertrouwen geeft in mijn aankoop.

Dus als je op zoek bent naar kwalitatieve schoenen met een klein prijskaartje én je wilt bijdragen aan duurzaamheid, dan raad ik 95percent ten zeerste aan. Hun refurbished schoenen zijn absoluut het proberen waard!

Score voor 95percent: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
zegikn