Dominique en Tjalling

We zijn al meerdere keren bij deze mooie winkel binnen gelopen en steeds vriendelijk te woord gestaan door Jet en eigenaar Bas, nog zonder enige garantie op een aankoop door ons. Een muur in de showroom was in een kleur geschilderd die we mooi vonden, en het was geen moeite voor Bas en Jet om de precieze kleurcode op te zoeken. Over goede service gesproken!
Onlangs hebben we hier een schoenenkast voor in de hal aangeschaft en deze is netjes geïnstalleerd door Bram en Obed. Er bleken een paar onderdelen te ontbreken maar deze zijn de volgende dag netjes nageleverd en geplaatst. Toen daarna wederom bleek dat er een schroefje niet helemaal goed zat, werden we binnen een kwartier na ons mailtje teruggebeld door Jet, en kon Obed direct voor een derde keer langskomen. De kast is nu echt compleet en we zijn er heel blij mee.
De producten zijn behoorlijk aan de prijs dus het vergt wel een tijdje sparen en een paar nachten flink erover slapen, maar deze kwaliteit en service hoef je echt niet van een IKEA te verwachten. We komen zeker bij De Kastenmaker terug - een mooie boekenkast op maat voor in de huiskamer staat hoog op ons verlanglijstje.

Score voor De Kastenmaker: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Schoenenkast