AALO

Marjolijn , Utrecht

Pilates Level 1 is echt een kwaliteitsopleiding, waarbij je de basis leert van klassieke pilates. Voor mij was het heel fijn dat er goed werd ingegaan op de techniek. Ik geef al een tijdje les, maar ook in de cueing heb ik wat bijgeleerd.
Klanten uit mijn lessen geven aan dat mijn cueing beter is geworden. Bij de sportscholen waar ik lesgeef, waar nog geen klassieke pilates werd gegeven, zeggen klanten dat ze nu veel meer techniek krijgen en veel beter begrijpen waar ze bij een oefening op moeten letten.
Zelf heb ik dankzij de technieklessen en personal training minder last van mijn rug. Mirjam ziet heel snel wat ik moet aanpassen in mijn houding en beweging om weer pijn vrij te zijn.
Ook in de andere sportlessen die ik geef, geef ik klanten technische tips, die ik in de pilatesopleiding heb geleerd.
Wat ik leuk vond aan Mirjam haar lessen is dat ze een respectvolle omgeving creƫert waarin je fouten mag maken. Ook kon ik wat bijleren over psychologie en communicatie van haar.
Ik ben enthousiast geworden over pilates. Het is voor iedereen en voor alle training levels.

Score voor AALO: 5/5
Aangekocht product: