J.M. Branje

Snelle service, maar accu al na 1 jaar kapot, geen servicepunt in de buurt dus zelf afleveren of op laten halen, kosten 25 euro. zullen worden geretourneerd nadat is vastgesteld dat de fout inderdaad onder de garantie valt. Heb hierin geen vertrouwen, want de testen worden door hun verricht en is dus niet onafhankelijk. Ga er dus niet nogmaals 25 euro aan spenderen.

Te weinig servicepunten verdeeld over het land alleen in het westen.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen uw commentaar zeer op prijs.
We vinden het erg jammer dat u bij voorbaat geen vertrouwen heeft in ons aftersales.
Er zijn diverse opties om een garantieaanvraag af te handelen. We zoeken altijd samen met de klant naar de meest geschikte. Als het inderdaad om garantie gaat dan maakt de klant nooit kosten. En zelfs als het geen garantie is dan proberen we onze klanten altijd tegemoet te komen.
Elke accu wordt inderdaad getest door ons maar daarna ook nog door de importeur.
En als daaruit een verrassende uitslag komt dan wordt de accu ook nog getest door de fabrikant zelf. Bij twijfel kiezen we altijd de kant van de klant, we vinden service erg belangrijk.
Jammer genoeg heeft u niet meer gereageerd op onze contactpoging. Heeft u nog vragen of opmerkingen dan staan we natuurlijk graag voor u klaar.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: accu