Kluin

Zeer snelle levering. Goed verpakt en duidelijke handleiding. Zeer zeker een aanrader voor één ieder!
Het zuur in de accu plaatsen zou iemand met 2 linker handen nog kunnen doen, dus daar hoeft men niet bang voor te zijn.
Ik zou één ieder die een accu wil bestellen en nog moet vullen, willen aanraden om na het vullen de accu minimaal nog 1 uur te laten staan zodat het zuur zich overal goed kan zettelen en dan (ook al is het in princiepe niet nodig) de accu nog een uurtje of 2 goed door laden, alvorens deze in de motor te plaatsen. Dit zal de accu zeker ten goede komen.

Pluspunt vind ik dat de bezorger eventueel de moeite mag nemen om contact met je op te nemen indien je niet aanwezig bent. En dat je kunt aangeven waar de bezorger de accu eventueel mag neer zetten indien er niemand thuis is.

De info die op de site staat bij mijn bestelde accu klopt niet met het ontvangen product. Ik ging voor de 20 AH welke vermeld stond op de site onder info. Op de foto had ik wel al gezien dat er 18AH op de accu stond, maar ik ging er van uit, net als op meer sites te zien is, dat de afbeelding niet overeenkomt met het betreffende product.
Ik heb nu dus een accu met 18AH, welke het ook wel doet hoor. Maar ik ging eigenlijk liever voor de 20 AH. Misschien dat dit even aan gepast moet worden?

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw positieve review en erg fijn om te horen dat u ons aanraadt.
De geleverde accu is zowel 18Ah(10h) als 20Ah(20h). Het getal wat achter het aantal Ampère-uur staat is dus erg belangrijk voor de meting. Dit geeft namelijk het aantal uren aan waarin de accu ontladen is. (<a href="http://www.accudienst.nl/h/468-waarom-staat-er-een-andere-capaciteit-ah-op-mijn-accu.html">Meer informatie hierover</a>).
Overigens krijgen wij alle technische gegevens direct aangeleverd van de fabrikanten. Het kan natuurlijk altijd dat hier een fout in ontstaat maar bij deze accu klopt het precies.
We wensen u nog veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer!

Score voor AccuDienst.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 56883 VMF Motoraccu AGM 12V 20Ah(20h) 175x86x154x...